سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور:

آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران به دولت ارائه شد

معاون هماهنگی و سخنگوی وزارت کشور از ارسال آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران به معاون اول رئیس‌جمهور به منظور طرح و تصویب در هیئت وزیران خبر داد.

آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران به دولت ارائه شد
کد خبر: 450670
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۰:۱۹:۵۳

اعتمادآنلاین| سخنگوی وزارت کشور گفت: آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران به معاون اول رئیس‌جمهور به منظور طرح و تصویب در هیئت وزیران ارسال شد.


سید سلمان سامانی، معاون هماهنگی و سخنگوی وزارت کشور از ارسال آیین‌نامه نظام پایش و ارزیابی مدیریت بحران به معاون اول رئیس جمهور به منظور طرح و تصویب در هیئت وزیران خبر داد.

وی در ادامه افزود: این آیین‌نامه به منظور نظارت دقیق بر فعالیت کلیه دستگاه‌ها در حوزه مدیریت بحران و حصول اطمینان از تحقق اهداف قانون و همچنین سند راهبرد ملی مدیریت بحران کشور و برنامه ملی کاهش خطر حوادث و سوانح و برنامه ملی آمادگی و پاسخ و برنامه ملی بازسازی و بازتوانی و کیفیت نحوه اجرای احکام مربوطه تهیه و تدوین شده است.

سامانی تصریح کرد: بر اساس این آیین‌نامه سازمان مدیریت بحران کشور از طریق دبیرخانه شورای عالی مدیریت بحران گزارش عملکرد دستگاه‌ها را به طور سالانه به رئیس محترم جمهور ارائه می‌کند.

معاون هماهنگی وزارت کشور تصریح کرد: مفاد این گزارش‌ها لازم است صریح و روشن و برای افکار عمومی قابل بهره برداری بوده و از جنبه‌های ترویجی و مشارکتی برخوردار باشد، به ویژه آنکه نقاط ضعف و راهکارهای رفع آنها را نیز بیان کند.

سامانی یادآور شد: پیش‌نویس این آیین‌نامه در قالب 26 ماده توسط وزیر محترم کشور به معاون اول رئیس‌جمهور ارسال گردیده تا در دستور کار بررسی هیئت محترم وزیران قرار گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها