کد خبر: 450685
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۱:۰۵:۲۰
| |

جرمی آیرونز در ماجرای قتل «گوچی» همبازی آل پاچینو شد

جرمی آیرونز به جمع بازیگران فیلم سینمایی «گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات پیوسته است.

جرمی آیرونز در ماجرای قتل «گوچی» همبازی آل پاچینو شد
کد خبر: 450685
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۱:۰۵:۲۰

اعتمادآنلاین| جرمی آیرونز برای نقش آفرینی در مقابل لیدی گاگا در فیلم سینمایی «گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات به توافق رسیده است. فیلمی که درام و درباره یک قتل است و توسط کمپانی مترو گلدوین مایر تولید و منتشر می‌شود.

لیدی گاگا در این فیلم نقش پاتریزیا ریگیانی همسر سابق مائوریزیو گوچی را بازی خواهد کرد. او بعد از 12 سال ازدواج با گوچی در سال 1985 توسط همسرش رها می‌شود. او به دلیل همکاری در قتل همسرش در سال 1995 محکوم شد و در دادگاه لقب بیوه سیاه را دریافت کرد و تا سال 2016 ، به مدت 18 سال در زندان بود.

فیلمنامه این پروژه توسط روبرتو بنتیوگنا از روی کتابی نوشته سارا فوردن به نام «خانه گوچی: داستان مهیج قتل، جنون، زرق و برق و حرص» نوشته شده است.

آدام درایور، جرد لتو، آل پاچینو، جک هاستون و ریو کارنی دیگر بازیگران فیلم سینمایی «گوچی» هستند. ریدلی اسکات به همراه جیانا اسکات هم تهیه کنندگان این فیلم هستند.

آدام درایور قرار است در نقش مائوریزیو گوچی بازی کند و آیرونز هم نقش پدر وی به نام «رودولف گوچی» را بازی خواهد کرد. کمپانی MGM تاریخ اکران این فیلم را 24 نوامبر 2021 اعلام کرده است.

آیرونز سابقه دریافت جایزه اسکار را در سال 1990 دارد. او سابق بر این با ریدلی اسکات در فیلم سینمایی «پادشاهی بهشت» در سال 2005 همکاری کرده بود. آیرونز برای سریال «نگهبانان» نیز نامزد دریافت جایزه امی شد. او در حال حاضر مشغول بازی در سریال «مونیخ» برای کمپانی نتفلیکس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها