مربی تیم کشتی آزاد استقلال:

صعود استقلال به فینال لیگ کشتی قطعی است

مربی تیم کشتی آزاد استقلال گفت: صعودمان به فینال لیگ برتر کشتی آزاد قطعی است و در فینال هم با برنامه ریزی که داریم در نخستین حضورمان به دنبال قهرمانی در لیگ هستیم.

صعود استقلال به فینال لیگ کشتی قطعی است
کد خبر: 450778
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۴:۵۲:۲۴

اعتمادآنلاین| هادی حبیبی درباره صعود استقلال به نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد به عنوان تیم صدرنشین که با کسب شش پیروزی برابر رقبا بدست آمد، اظهار کرد: برگزاری رقابت های لیگ در چنین شرایطی که ویروس خطرناک کرونا همه جهان از جمله ایران را تحت تاثیر قرار داده کار بسیار سختی است و فدراسیون کشتی کار بزرگی انجام داد که این رقابت ها را برگزار می‌کند. واقعا علی رغم چنین شرایطی نمی شود کشتی و ورزش را تعطیل کرد چرا که المپیک پیشروی کشتی ایران است و توقعات نیز مثل همیشه از ورزش اول ایران بالاست.

مربی تیم کشتی استقلال افزود: در دور رفت با نتیجه 7 بر 3 مقابل دانشگاه آزاد پیروز شدیم و در دور برگشت نیز این تیم را با وجود غیبت چند مهره اصلی‌مان 6 بر 4 از پیش رو برداشتیم. اسماعیل نجاتیان، علی سوادکوهی و سینا غلامی را به دلیل بیماری و آسیب دیدگی در اختیار نداشتیم و عباس فروتن هم قبل از انتخابی تیم ملی آسیب دیده بود که نتوانست خودش را به دور برگشت برساند.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل شرایط کمی در این دیدار برای ما سخت بود اما می‌دانستیم دیگر بچه های تیم خوب کشتی می گیرند و می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند.

حبیبی با اشاره به اشتباهات داوری در این دیدار، گفت: در کشتی وزن 92 کیلوگرم اشتباه داوری به ما ضربه زد. حداقل توقع داریم این کشتی ها توسط کمیته داوران بررسی شود تا برای داوران جنبه آموزشی داشته باشد. می‌دانیم نتیجه برنمی‌گردد اما حداقل از این اشتباهات برای بهتر شدن استفاده شود.

وی در پایان درباره پیش بینی خود از عملکرد تیم استقلال در نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد، گفت: امیدوارم شاهد رقابت های خوبی در نیمه نهایی و فینال باشیم و کشتی گیران رقابت های جذابی را به نمایش بگذارند. تیم یکدست و پرستاره‌ای داریم و قطعا برای بهترین نتیجه پا به میدان می‌گذاریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها