کد خبر: 450813
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۶:۱۹:۰۰
| |

سید اسماعیل میر غضنفری، فرماندار بندر انزلی:

مردم آمار کرونا را از مبادی رسمی پیگیری کنند

سید اسماعیل میر غضنفری، فرماندار شهرستان بندرانزلی، با بیان اینکه اعلام وضعیت شهرها در روزهای کرونایی دغدغه مردم است، گفت: به عنوان مسئول بر اساس اطلاعاتی که در فضای مجازی و شبکه‌ها اعلام می‌شود آمار اعلام نمی‌کنم بلکه آمار اعلامی و وضعیت بر اساس سلسله مراتب و ابلاغ از مبادی رسمی است.

مردم آمار کرونا را از مبادی رسمی پیگیری کنند
کد خبر: 450813
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۶:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سید اسماعیل میر غضنفری، فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه اعلام وضعیت شهرها در روزهای کرونایی دغدغه مردم است، گفت: به عنوان مسئول بر اساس اطلاعاتی که در فضای مجازی و شبکه ها اعلام می‌شود آمار اعلام نمی‌کنم بلکه آمار اعلامی و وضعیت بر اساس سلسله مراتب و ابلاغ از مبادی رسمی است.

اسماعیل میرغضنفری در جلسه ستاد اضطراری کرونا که در سالن اجتماعات فرمانداری بندرانزلی برگزار شد، ضمن تقدیر از همراهی مردم با مصوبات ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: از همراهی مردم که در ماه های اخیر با تصمیمات اتخاذ شده برای برون‌رفت از این بن بست همراهی کردند قدردان هستیم زیرا اگر همراهی مردم نباشد این تصمیمات اجرایی نخواهد شد و مردم با همراهی و کمک خود می‌توانند کمک حال مسئولان بوده تا بتوانیم وضعیت را به حالت مطلوب برسانیم.

میرغضنفری با بیان اینکه هر تصمیمی در رابطه با کرونا توسط دولت، وزارت بهداشت، ستاد کرونا یا حاکمیت اتخاذ شود به دلیل محدودیت ها به یک گروه یا چند گروه آسیب می زند، گفت: به عنوان نمونه تعطیلی مشاغل قطعا در اجرای فعالیت اقتصادی خلل ایجاد کرده و باعث می‌شود اجرای تصمیمات را از سوی مردم سخت کند لذا به مردم حق می‌دهم ولی باید به مسئولان حق بدهیم تا دستورالعمل های ابلاغی اجرایی شود.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه تمام رویکرد ما تذکری و ایجابی است، تصریح کرد: تصمیم دولت و حاکمیت برخورد سلبی و قهری نیست ولی اگر مجبور شویم برای سلامت عموم جامعه در اعمال قانون سختگیری لازم را خواهیم داشت.

میرغضنفری با بیان اینکه اعلام وضعیت شهرها در روزهای کرونایی دغدغه مردم است، تاکید کرد: من به عنوان مسئول براساس اطلاعاتی که در فضای مجازی و شبکه ها اعلام می‌شود آمار اعلام نمی‌کنم بلکه آمار اعلامی و وضعیت بر اساس سلسله مراتب و ابلاغ از مبادی رسمی است و بر اساس دستورالعمل امروز وضعیت انزلی نارنجی است.

وی با بیان اینکه از دوستان در فضای مجازی درخواست دارم با مسئولان همراهی کرده و کمک کار باشند، افزود: در مقابل هم قرار گرفتن هیچ عایدی برای مردم ندارد و ناراحت کردن مردم هنر نیست. آمادگی دارم نسبت به هر انتقادی پاسخگو باشم ولی انتظار دارم دوستان هم با ما همراهی کنند.

میرغضنفری تصریح کرد: انتقاد کنیم و یک چارچوب بر مبنای اخلاق داشته باشیم و نگاه‌های سیاسی و انتقادهای بی حد و حصری که نتیجه‌ای ندارد، نداشته باشیم زیرا هنر این است که اگر عیبی دیدیم آن را رفع کنیم.

فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: از امروز با توجه به وضعیت اعلامی محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود لذا از تیم‌های مسئول درخواست می‌کنم در مرحله اول با ارشاد و تذکر، سپس اخطار کتبی و گرفتن مهلت 24 ساعته و اگر نشد، با اجرای قانون سلبی وارد عمل شوند زیرا مردم آسیب دیده اند و نمی خواهیم بیشتر آسیب ببینند ولی نمی توانیم قانون را اجرا نکنیم.

میرغضنفری تصریح کرد: مراسم هیئت های مذهبی خودجوش هستند ولی هیئت‌های امنا باید توجیه شوند و اگر مراسمی قرار است برگزار شود اطلاع دهند تا با نظارت و شرایط بهداشتی و کنترل چهارچوب های بهداشتی و حضور نیروهای هلال احمر و شبکه بهداشت برگزار شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها