کد خبر: 450827
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۷:۵۵:۵۹
| |

ولایتی مراتب همدردی رهبر انقلاب را به خانواده شهید فخری‌زاده ابلاغ کرد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل روز با حضور در منزل شهید فخری‌زاده با خانواده ایشان دیدار و مراتب همدردی و تسلیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ابلاغ کرد.

ولایتی مراتب همدردی رهبر انقلاب را به خانواده شهید فخری‌زاده ابلاغ کرد
کد خبر: 450827
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۷:۵۵:۵۹

اعتمادآنلاین| مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل روز با حضور در منزل شهید فخری‌زاده با خانواده ایشان دیدار و مراتب همدردی و تسلیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ابلاغ کرد.

علی اکبر ولایتی در این دیدار ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند برجسته و ممتاز عرصه هسته‌ای و دفاعی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام شهادت شهید دکتر فخری‌زاده فرمودند: "این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به‌ خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت» و بر پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش‌هایی که این شهید عزیز در آن ها فعالیت داشتند، تاکید فرمودند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بر ادامه راه شهید فخری‌زاده تأکید کرد و خطاب به همسر این شهید بزرگوار، گفت: شما در زندگی ایشان نقش بی بدیلی داشتید و از خداوند متعال می‌خواهیم تا بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای آن شهید عزیز باشیم.

در این دیدار، یک جلد قرآن کریم از طرف علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین‌الملل به خانواده معظم شهید فخری‌زاده اهداء شد و همسر و فرزندان شهید از ابرازهمدردی و محبت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ابلاغ سلام معظم له تشکر و قدردانی کردند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها