کد خبر: 451251
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کرونا مستخدم ویژه ملکه انگلیس را هم فراری داد

مستخدم ویژه ملکه الیزابت بعد از 32 سال کار در کاخ سلطنتی و در نزدیک‌ترین مکان به ملکه بریتانیا استعفای خود را تقدیم و خانواده سلطنتی بریتانیا را ترک کرد.

کرونا مستخدم ویژه ملکه انگلیس را هم فراری داد
کد خبر: 451251
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مستخدم ویژه ملکه الیزابت بعد از 32 سال کار در کاخ سلطنتی و در نزدیک‌ترین مکان به ملکه بریتانیا استعفای خود را تقدیم و خانواده سلطنتی بریتانیا را ترک کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه سان گزارش داد، پاتریشیا ایرل 56ساله که در نزدیکی املاک سلطنتی زندگی می‌کند مدتی بعد از شورش کارمندان کاخ سلطنتی نسبت به محدودیت‌های کرونایی اعمال‌شده علیه آنها، استعفای خود را تقدیم کرده و از کاخ خارج شد.

بر اساس دستورالعمل سختگیرانه اعمال شده در دربار سلطنتی بریتانیا تمامی کارمندان و کارکنان کاخ باید دست‌کم یک ماه از خانواده خود دور بوده و در یک محل ایزوله باقی بمانند تا از انتقال احتمالی ویروس کرونا به ملکه الیزابت جلوگیری به عمل آید.

در آخرین دستورالعمل صادرشده تمامی کارکنان کاخ سلطنتی باید در دوره تعطیلات سال نوی میلادی در یک محل ایزوله باقی بمانند، اما ظاهراً این مستخدم که به شدت مورد علاقه و احترام خانواده سلطنتی بوده و در سال 2018 مدال ویکتوریا را هم بابت خدماتش به ملکه دریافت کرده این شرایط را تاب نیاورده و استعفا را به این شرایط ترجیح داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها