کد خبر: 451265
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت علیه حسان دیاب اعلام جرم کرد

بازپرس مسئول رسیدگی به پرونده انفجار بیروت امروز، پنجشنبه، حسان دیاب، نخست‌وزیر پیشبرد امور و سه وزیر سابق این کشور را به اهمال و کم‌کاری منجر به وقوع حادثه و کشته و زخمی شدن صدها نفر در انفجار بیروت متهم کرد.

بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت علیه حسان دیاب اعلام جرم کرد
کد خبر: 451265
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بازپرس مسئول رسیدگی به پرونده انفجار بیروت امروز، پنجشنبه، حسان دیاب، نخست‌وزیر پیشبرد امور و سه وزیر سابق این کشور را به اهمال و کم‌کاری منجر به وقوع حادثه و کشته و زخمی شدن صدها نفر در انفجار بیروت متهم کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: فادی صوان، بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده انفجار مهیب در بندر بیروت، حسان دیاب را در کشته و زخمی شدن صدها نفر بر اثر انفجار به عنوان متهم معرفی کرد.

به گفته منابع آگاه قضایی، علی حسن خلیل، وزیر سابق دارایی و غازی زعیتر و یوسف وینانوس که هر دو سابقه وزارت کار را داشتند نیز دیگر متهمان این پرونده هستند که باید طی هفته آینده مورد بازجویی قرار بگیرند.

صوان تاکید کرد، برای ما محرز شده است که آنها گزارش‌های مکتوبی را در رابطه با وجود نیترات آمونیوم در محوطه بندر بیروت و اهمیت خارج کردن آنها دریافت کرده‌اند، اما تصمیمات لازم را در این رابطه اتخاذ نکرده‌اند و همین امر موجب وقوع انفجار ویرانگر و خسارات گسترده آن شد.

تا لحظه تهیه خبر نخست‌وزیر پیشبرد امور و وزرای مذکور به این اتهام واکنش نشان نداده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها