«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا | وقتی گان به لباس عروس تبدیل می‌شود + ویدئو

در یکی از عجیب‌ترین ازدواج‌های دوره کرونا پافشاری و اصرار داماد برای انجام مراسم ازدواج با وجود مثبت بودن آزمایش کرونای نامزدش باعث شد تا این مراسم به شکلی کاملاً غیرعادی و با لباس‌های نامتعارف برای چنین مراسمی برگزار شود.

ویروس کرونا | وقتی گان به لباس عروس تبدیل می‌شود + ویدئو
کد خبر: 451266
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پافشاری داماد برای انجام مراسم ازدواج یک مرکز قرنطینه در هند را به تالار عروسی تبدیل کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در یکی از عجیب‌ترین ازدواج‌های دوره کرونا پافشاری و اصرار داماد برای انجام مراسم ازدواج با وجود مثبت بودن آزمایش کرونای نامزدش باعث شد تا این مراسم به شکلی کاملاً غیرعادی و با لباس‌های نامتعارف برای چنین مراسمی برگزار شود.

در این مراسم عروس و داماد هر 2 گان‌های آبی‌رنگ کادر پزشکی را در زمان حضور در بخش‌های کرونایی به تن کرده و تمامی وسایل پیشگیری را هم مورد استفاده قرار داده بودند، در حالی که عاقد نیز گانی سفید به تن کرده و به شکل یک فضانورد در آمده بود.

مسئول مرکز قرنطینه در ایالت راجستان غربی هند در این رابطه به رسانه‌های هندی گفت: ما با خانواده آنها مشورت کردیم و قرار شد عقد در مرکز قرنطینه و با حداقل مراسم برگزار شود.

بعد از اتمام مراسم ازدواج نیز عروس و داماد به جای خانه بخت هر یک در مکان جداگانه‌ای در قرنطینه قرار گرفتند.

گفتنی است مراسم ازدواج در هند عموماً بسیار باشکوه برگزار می‌شود، اما به دلیل شرایط کرونایی شماری از ایالت‌ها برگزاری هر نوع مراسم عروسی را ممنوع اعلام کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها