کد خبر: 451314
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۰۹:۰۴:۳۴
| |

توضیحات معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره بودجه و انتقادات نمایندگان به آن

حسینعلی امیری‌، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری از بررسی بودجه در جلسات هفته آینده مجلس خبر داد و گفت: بودجه بر اساس واقعیت‌های موجود کشور در منابع و هزینه‌ها تهیه و تدوین شده و ما جلسات مفصلی برای بررسی بودجه در دولت داشتیم.

توضیحات معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره بودجه و انتقادات نمایندگان به آن
کد خبر: 451314
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۰۹:۰۴:۳۴

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری‌، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره اظهار نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون بودجه 1400 و گفته های آنان مبنی بر رد احتمالی بودجه ارسالی از سوی دولت به پارلمان گفت: دولت لایحه بودجه را در موعود قانونی تقدیم مجلس کرد که این امر مصادف با تعطیلی یک هفته‌ای مجلس و حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه شان شد که پس از آنکه هفته آینده بازگردند، کار بررسی بودجه انجام خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: بررسی بودجه سال 1400 با حضور سازمان برنامه و بودجه که نماینده دولت است در کمیسیون های مربوطه مخصوصاً تلفیق بررسی خواهد شد. انشاالله رایزنی و هم اندیشی و همفکری در مورد لایحه بودجه هفته آینده صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که، نمایندگان بودجه را بررسی نکرده اند چرا این گونه درباره آن اظهارنظر می‌کنند گفت: نباید پیش داوری کنیم بودجه مستلزم رسیدگی و برآورد تبصره ها و احکام است که همه شان باید بررسی شوند.

امیری با بیان اینکه بودجه یک سند موزون و متناسب است، تاکید کرد: بودجه یک معماری پیوسته دارد که تمامی موارد حقوقی و اقتصادی و ... را با یکدیگر باید دید. بودجه بر اساس واقعیت های موجود کشور در منابع و هزینه ها تهیه و تدوین شده و ما جلسات مفصلی برای بررسی بودجه در دولت داشتیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان گفت: معتقدم نمایندگان هنگامی که بودجه را مشاهده و جداول و احکام را بررسی کنند و توضیحات نمایندگان دولت را بشنوند، برخی از اشکالات آنها حل و فصل می شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها