کد خبر: 451418
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۱۴:۴۵:۲۲
| |

واکنش مکرون به احتمال تحریم ترکیه توسط اتحادیه اروپا

رئیس‌جمهوری فرانسه در نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل که یکی از محورهای اصلی آن بررسی روابط با آنکارا است، با اشاره به تحریم‌های اروپا علیه آنکارا گفت: اتحادیه اروپا هیچ اقدام بی‌ثبات‌کننده‌ای را نمی‌پذیرد.

واکنش مکرون به احتمال تحریم ترکیه توسط اتحادیه اروپا
کد خبر: 451418
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۱۴:۴۵:۲۲

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهوری فرانسه در نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل که یکی از محورهای اصلی آن بررسی روابط با آنکارا است، با اشاره به تحریم‌های اروپا علیه آنکارا تاکید کرد: اتحادیه اروپا هیچ اقدام بی‌ثبات‌کننده‌ای را نمی‌پذیرد.


«امانوئل مکرون» روز جمعه و در جریان دومین روز اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا (شورای اروپا) که با حضور رئیس کمیسیون اروپا، رئیس شورای اروپا و رهبران 27 کشور عضو اتحادیه برگزار شد اظهار داشت: تحریم‌های جدید ترکیه نشان می‌دهد که اتحادیه اروپا هیچ اقدام بی‌ثبات‌کننده‌ای را نمی‌پذیرد.

او گفت: ما در ماه اکتبر گذشته به ترکیه فرصت دادیم اما این کشور به تحریکات خود ادامه داد.

اجلاس دو روزه سران اتحادیه اروپا با محوریت برگزیت، بحران کرونا و روابط با ترکیه از صبح روز پنجشنبه در بروکسل آغاز شده است. امروز دومین روز این نشست است.

سران اتحادیه اروپا در حالی برای تصمیم‌گیری در خصوص مناقشه ترکیه و یونان تشکیل جلسه داده‌اند که به اذعان کارشناسان اعمال فشار علیه آنکارا نمی‌تواند به اختلافات پایان دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها