کد خبر: 451884
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۶:۱۵:۰۳
| |

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

دشمنان تحمل پیشرفت و توان رقابت با دانشمندان ما را ندارند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار اعضای حزب موتلفه با خانواده شهید فخری‌زاده گفت: دشمنان تحمل پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی دانشمندان ایرانی و توانایی رقابت با آنها را ندارند و به منظور جلوگیری از پیشرفت‌های کشور دست به حذف دانشمندان ما می‌زنند.

دشمنان تحمل پیشرفت و توان رقابت با دانشمندان ما را ندارند
کد خبر: 451884
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۶:۱۵:۰۳

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار خانواده شهید فخری‌زاده گفت: دشمنان تحمل پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی دانشمندان ایرانی و توانایی رقابت با آنها را ندارند و به منظور جلوگیری از پیشرفت‌های کشور دست به حذف دانشمندان ما می‌زنند.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به همراه رییس و اعضای شورای مرکزی و نیز جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی استان تهران با خانواده شهید محسن فخری‌زاده دیدار و شهادت او را تبریک و تسلیت گفتند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند شهید فخری‌زاده اظهار کرد: دشمنان تحمل پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی دانشمندان ایرانی و توانایی رقابت با آنها را ندارند و به منظور جلوگیری از پیشرفت‌های کشور دست به حذف دانشمندان ما می‌زنند.

بادامچیان افزود: دشمنان باید بدانند که با این حرکات ددمنشانه و غیرانسانی کوچک‌ترین خللی در پیشرفت کشور به‌ویژه در حوزه‌های هسته‌ای و نظامی پیش نخواهد آمد، بلکه تجربه ثابت کرده که خون پاک این شهیدان عزیز به حرکت پیشرفت کشور شتاب بیشتری داده است.

وی تصریح کرد: عوامل مزدور این ترور کور باید بدانند که خون پاک این شهدا خداوند جبار، قهار و منتقم است که با دست مؤمنین انتقام خون این شهید و دیگر شهدا همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را با عزت و اقتدار خواهد گرفت و اینگونه اقدامات ناجوانمردانه هیچ خللی در اراده پولادین و ایستادگی ملت غیور ایران و ارتش رشید اسلام ایجاد نخواهد کرد، بلکه خون شهدای ارشد هسته‌ای در امتداد خون شهدای ترور، به حول و قوه الهی تومار ننگین صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی را در هم خواهد پیچید.

بادامچیان تاکید کرد: پرورش یافتگان مکتب شهادت و شاگردان این شهید عزیز راه او را با اقتدار و شجاعت ادامه خواهند داد.

در ادامه این دیدار، سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز گفت: شهادت این شهید عزیز، عزم ما را در پیگیری راه اعتلای علمی برای پیشرفت کشور راسخ‌تر می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تاکید کرد: با اهتمام و مسوولیت‌پذیری وزارتخانه‌های دفاع و اطلاعات، دشمنان از این آدمکشی طرفی نخواهند بست.

در این دیدار همسر شهید فخری‌زاده نیز بر پیروی از ولایت فقیه و تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها