کد خبر: 451974
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۰:۰۷:۱۳
| |

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل:

زارعی با راه‌اندازی جنگال سپاه بسیاری از توطئه‌های دشمن را کشف کرد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: علی‌اصغر زارعی در دوران دفاع مقدس فرماندهی جنگال را به عهده داشت که نقش بسیار مهمی را در ابتدا و انتهای جنگ ایفا کرد. ایشان با راه‌اندازی جنگال بسیاری از توطئه‌های دشمن را کشف کرد.

زارعی با راه‌اندازی جنگال سپاه بسیاری از توطئه‌های دشمن را کشف کرد
کد خبر: 451974
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۰:۰۷:۱۳

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: علی‌اصغر زارعی در دوران دفاع مقدس فرماندهی جنگال را به عهده داشت که نقش بسیار مهمی را در ابتدا و انتهای جنگ ایفا کرد. ایشان با راه‌اندازی جنگال بسیاری از توطئه‌های دشمن را کشف کرد.

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم بزرگداشت علی اصغر زارعی جانشین پیشین این سازمان طی سخنانی اظهار داشت: سردار زارعی را می‌توان شهید این حوزه بشناسیم زیرا شهادت به نیت و تفکر و ایده است.

وی افزود: این برادر عزیز در هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشت و فرماندهی جنگال دفاع مقدس را به عهده داشت که نقش بسیار مهمی را در ابتدا و انتهای جنگ بازی کرد. ایشان با راه‌اندازی جنگال بسیاری از توطئه‌های دشمن را کشف کرد. ایشان جانباز شیمیایی بود و بدن و سر او پر از ترکش بود.

جلالی ادامه داد: زارعی در زمان نمایندگی مجلس با فردی که قصد داشت با پرداخت رشوه برای کردان در دولت نهم رای اعتماد کسب کند، برخورد جدی کرد و در صحن علنی بر صورت او سیلی زد. یکی دیگر از رفتارهای ماندگارشان نیز اقدام ایشان در ماجرای تصویب برجام بود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: راز اشک سردار زارعی دیدن عدم صداقت برخی افراد در آینده برجام بود. ایشان آینده برجام را می‌دید و با بصیرت سیاسی که داشت می‌دانست آینده برجام چیست. ایشان اعتماد برخی دولتمردان به امضای دشمن را تحمل نمی‌کرد و این گریه یک فرد انقلابی و از سر بصیرت بود. او می‌دید که منافع ملی قربانی منافع حزبی و جناحی می‌شود. او حرف رهبری مبنی بر اینکه به غربی‌ها اعتماد ندارم را درک می‌کرد و آن گریه باید به عنوان نماد غیرت و عزت در ادبیات سیاسی تعریف شود.

وی ادامه داد: سردار جلالی 12 سال از سپاه دور بود اما هنوز هم تمام شایستگی‌های پاسداری را داشت و مانند یک پاسدار سال 58 رفتار می‌کرد. شاید برخی وقتی از سپاه دور می‌شوند به خاطر چربی برخی لقمه‌ها و برخوردهای سیاسی تغییر کنند اما سردار زارعی اینگونه نبود. اخلاص یکی از ویژگی‌های مهم سردار زارعی بود و اگر می‌فهمید اشتباه کرده است به صراحت اعلام می‌کرد.

سردار جلالی اظهار داشت : سردار زارعی در دوران دفاع مقدس تکلیفش را شناخت و به آن عمل کرد و بعد از آن هم در عرصه سیاسی در مجلس همینطور بود. وی دنبال چربی و ‌شیرینی دنیا نبود و وقتی به او رشوه پیشنهاد می‌شود ابوذرگونه برخورد کرد.

وی با بیان اینکه پاسداری به عضویت رسمی در سپاه نیست، گفت: پاسداری یعنی اعتقاد و وفاداری به نظام و انقلاب و رهبری و اعتقاد به اهداف انقلاب. زارعی یک پاسدار واقعی بود و توانست با منسجم کردن اساتید بسیجی برای همه دولت‌ها طرح آماده کند. ایشان به بسیج اساتید هویت دادند که در شرایط کشور بسیار اثرگذار بود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل عنوان کرد: در مدتی که با سردار زارعی کار می‌کردم، هیچ وقت حرف از مادیات نزد. او یک پاسدار نمونه بود و توانست از پاسداری خود پاسداری کند.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها