دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری:

المپیک بدون سهراب مرادی و کیانوش رستمی جذابیت ندارد

محمد جلود دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری در دیدار با مسئولان کمیته ملیل المپیک ایران درباره حضور وزنه برداری ایران در المپیک توکیو گفت: نمی توان بازیهای المپیک را خالی از قهرمانان خوش نام و موفقی همچون رستمی و مرادی تصور کرد،  به همین خاطر امیدوارم وزنه برداری ایران با یک برنامه ریزی مناسب بتواند به سهمیه المپیک 2020 دست یابد.

المپیک بدون سهراب مرادی و کیانوش رستمی جذابیت ندارد
کد خبر: 452180
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جلود در دیدار با مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تشریح برنامه های فدراسیون جهانی وزنه برداری از عدم کسب سهمیه توسط چهره های نام دار وزنه برداری ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: به هیچ عنوان نمی توان بازیهای المپیک را خالی از قهرمانان خوش نام و موفقی همچون رستمی و مرادی تصور کرد، به همین خاطر امیدوارم وزنه برداری ایران با یک برنامه ریزی مناسب بتواند به سهمیه المپیک 2020 دست یابد.

دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری در ادامه نشستی که با سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل نیز حضور داشت، عنوان کرد: جایگاه وزنه برداری ایران از گذشته های دور، رفیع و قابل احترام بوده و انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد.

جلود ضمن اعلام دغدغه دست اندرکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری برای حضور ورزشکاران موفق و پاک از جمله وزنه برداران ایران یادآور شد: از هیچ کمکی به فدراسیون ایران دریغ نمی کنیم و سخت چشم انتظار ثبت نام وزنه برداران ایران در استارت لیست بازیهای المپیک 2020 هستیم.

صالحی امیری نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های جلود و فدراسیون جهانی از فدراسیون ایران اظهار داشت: از حسن نظر و ابراز نگرانی شما که قطعا به دلیل علاقمندی شخصیتان به وزنه برداری ایران است تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود:قطعا برنامه ریزی و پشتیبانی لازم از سوی کمیته برای پیگیری برنامه های فدراسیون جهت آماده سازی و اعزام ورزشکارانش به رقابت‌های کسب سهمیه همانندقبل صورت خواهد پذیرفت و ما نیز امیدواریم که وزنه برداری همانند المپیک های پیشین برای کاروان ایران افتخار بیافریند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها