کد خبر: 452291
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۴:۲۹:۱۳
| |

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران:

150 هکتار به بافت فرسوده جنوب تهران اضافه شد

زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه حریم منطقه 15 پایتخت مشخص نیست،‌گفت: اخیرا 150 هکتار به بافت فرسوده این منطقه افزوده شده که باید هر چه سریع‌تر به فکر نوسازی این بافت باشیم.

150 هکتار به بافت فرسوده جنوب تهران اضافه شد
کد خبر: 452291
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۴:۲۹:۱۳

اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات منطقه 15 پایتخت اظهار داشت: وضعیت حریم این منطقه مشخص نیست به صورتی که شهر قیام‌دشت که از محدوده این منطقه جدا شده دارای آراء کمیسیون ماده 100 است و با جداشدنش از تهران این آراء اکنون بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: در حریم منطقه 15 نابسامانی‌هایی وجود دارد که از دستگاه‌های مختلف خواستار شده‌ایم به این موضوع ورود کنند ولی تا کنون به نتیجه مشخصی دست نیافته‌ایم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران به بحث بافت فرسوده در منطقه 15 اشاره کرد و بیان داشت:‌این منطقه دارای 7 درصد بافت فرسوده است و اخیرا نیز 150 هکتار دیگر به بافت فرسوده آن افزوده شده است که باید اقداماتی جهت نوسازی در این منطقه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: البته محله مینایی و اتابک به عنوان محلات پایلوت نوسازی و بافت فرسوده در منطقه 19 مدنظر قرار گرفته است همچنین ناهید خداکرمی عضو شورای شهر درباره مشکلات این منطقه گفت:ظرفیت‌های جنوب تهران ناشناخته مانده است و من پیشنهاد می‌کنم کمیته‌ای در منطقه 15 جهت شناسایی ظرفیت‌ها تشکیل شود.

وی بیان داشت:‌مستندسازان در صدا و سیما می‌توانند در حوزه تهران‌شناسی اقدامات لازم را جهت محقق شدن شناسایی ظرفیت‌های این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها