کد خبر: 452369
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۰۷:۵۱:۰۰
| |

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس:

نگاه مثبتی به لایحه FATF در مجلس یازدهم وجود ندارد

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس گفت: در مجلس یازدهم نگاه مثبتی به FATF وجود ندارد و نگاه مجلس یازدهم به این لوایح بدبینانه است.

نگاه مثبتی به لایحه FATF در مجلس یازدهم وجود ندارد
کد خبر: 452369
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۰۷:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| جعفر قادری، نماینده مردم‌ شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس، در رابطه با بررسی مجدد لوایحFATF در مجمع و نظر مجلس در این زمینه گفت: مقام معظم رهبری دستور داده اند که مجدد این لوایح در دستورکار مجمع قرار گیرد اما سرنوشت تایید و رد آن هنوز مشخص نیست. اگر بنا باشد در شرایط کشور تغییر ایجاد نشود، چه دلیلی دارد که این لوایح به تصویب برسد. اما اگر اطمینان پیدا کنیم که با ورود به این معاهده ها به حق و حقوق خودمان می رسیم‌ واگر اطمینان یابیم که منافع کشور تامین می شود، آن وقت می توان پیرامون این لوایح تصمیم گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم در پاسخ به این سوال کرد آیا منظور شما بازگشت آمریکا به برجام است، گفت: اگر مجموعه های طرف ایران در برجام این اطمینان را بدهند که ورود ایران به FATFمی تواند، منافع کشور را تامین کند، ورود پیدا می کنیم.

او در مورد نظر مجلس یازدهم نسبت به لوایح FATF گفت: در مجلس یازدهم نگاه مثبتی به FATF وجود ندارد و نگاه مجلس یازدهم به این لوایح بدبینانه است. اگر آمریکا به برجام برگردد و جبران خسارت کند و اطمینان ایجاد شود که با ورود به FATF، مورد برخورد سیاسی قرار نمی گیریم و تحریم برنمی‌گردد بحث دیگری است.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها