کد خبر: 452472
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۱:۳۴:۰۰
| |

موسسه تحقیقات برنج کشور طی سه سال پنج رقم جدید معرفی کرد

مریم حسینی، رئیس موسسه تحقیقات برنج کشور، با تشریح دستاورد‌های پژوهشی موسسه تحقیقات برنج کشور طی سه سال اخیر که منجر به انتخاب مدیر برتر در کشور شده است، افزود: تنوع‌بخشی به ارقام برنج با معرفی پنج رقم جدید و رشد فعالیت‌های پژوهشی موسسه تحقیقات برنج کشور یکی از دلایل انتخاب رئیس این موسسه به عنوان مدیر برتر در هفته پژوهش است.

موسسه تحقیقات برنج کشور طی سه سال پنج رقم جدید معرفی کرد
کد خبر: 452472
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۱:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مریم حسینی رئیس موسسه تحقیقات برنج کشور با تشریح دستاورد‌های پژوهشی موسسه تحقیقات برنج کشور طی سه سال اخیر که منجر به انتخاب مدیر برتر در کشور شده است، افزود: تنوع بخشی به ارقام برنج با معرفی پنج رقم جدید و رشد فعالیت‌های پژوهشی موسسه تحقیقات برنج کشور یکی از دلایل انتخاب رئیس این موسسه به عنوان مدیر برتر در هفته پژوهش است.

او اظهار داشت: رشد فعالیت‌های پژوهشی موسسه تحقیقات برنج کشور طی سه سال گذشته بر اساس شاخص‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، پاسخگویی به چالش‌های بخش کشاورزی و کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد موسسات و مراکز پژوهشی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سال 98 از دیگر دلایل این انتخاب است.

رئیس موسسه تحقیقات برنج کشور با اشاره به معرفی دو رقم جدید برنج تا پایان سال ابراز امیدواری کرد که با همکاری بسیار خوب و سازنده بخش پژوهش برنج با سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های برنج خیز و بکارگیری یافته‌های پژوهشی در عرصه شاهد افزایش تولید برنج داخلی طی سال زراعی آینده باشیم.

به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران برگزیده، دستاورد‌ها و ایده‌های برتر بخش کشاورزی با حضور دکتر کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و سایر مسئولان تجلیل به عمل آمد که دکتر مریم حسینی رییس موسسه تحقیقات برنج کشور یکی از برگزیدگان بود.

این مراسم هر سال برای انتخاب پژوهشگران برتر، دستاورد‌های اثرگذار، ایده‌های برتر و مدیران برتر مراکز پژوهشی برگزار می‌شود و عملکرد دو ساله پژوهشگران در کمیته‌های تخصصی بررسی می‌شود، امسال در بخش موسسات ملی پژوهشی، دکتر مریم حسینی رئیس موسسه تحقیقات برنج کشور به عنوان رییس منتخب موسسات پژوهشی به عنوان مدیر برتر انتخاب شد.

در هفته پژوهش علاوه بر انتخاب رئیس موسسه تحقیقات برنج کشور به عنوان مدیر برتر کشوری، پژوهشگران این موسسه نیز موفق به کسب رتبه‌های برتر در استان‌های گیلان و مازندران شدند.

به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از برگزیدگان استان گیلان در بیستم ماه جاری در مراسمی با حضور استاندار گیلان، رییس دانشگاه گیلان و جمعی از پژوهشگران در استانداری گیلان از دکتر علی اکبر عبادی و دکتر مهرزاد اله قلی پور اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات برنج کشور به عنوان پژوهشگر برتر و مجری طرح برتر پژوهشی استان تقدیر به عمل آمد.

در استان مازندران نیز از دکتر علی مومنی به جهت معرفی رقم جدید برنج با نام طلوع در هفته پژوهش تقدیر به عمل آمد.

موسسه تحقیقات برنج کشور یک موسسه ملی است که وظیفه پژوهش در زمینه برنج را در کل کشور بر عهده دارد، ستاد این موسسه در استان گیلان و شهر رشت و معاونت آن در عامل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها