کد خبر: 452475
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۱:۳۹:۵۵
| |

مصطفی هاشمی:

قهرمانی پرسپولیس موجب غرور ملی‌ می‌شود

وی که به عنوان یکی از طرفداران پرسپولیس در جامعه بسکتبال شناخته می‌شود، در مورد دیدار این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نگاه ما برای این بازی باید ملی باشد، چون نماینده ایران قرار است در آسیا بازی کند. این مسابقه بعد تبلیغاتی زیادی دارد و اگر قهرمان آسیا شویم، موجب غرور ملی می شود.

قهرمانی پرسپولیس موجب غرور ملی‌ می‌شود
کد خبر: 452475
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۱:۳۹:۵۵

اعتمادآنلاین| مصطفی هاشمی در مورد شرایط شیمیدر اظهار داشت: تمرینات‌مان به صورت منظم ادامه دارد و خودمان را برای بازی های سوم و چهارم آماده می‌کنیم. همه بازیکنان هم در شرایط خوبی قرار دارند و با نشاط تمرین می‌کنند.

قهرمانی پرسپولیس موجب غرور ملی‌ می‌شود

وی که به عنوان یکی از طرفداران پرسپولیس در جامعه بسکتبال شناخته می‌شود، در مورد دیدار این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نگاه ما برای این بازی باید ملی باشد، چون نماینده ایران قرار است در آسیا بازی کند. این مسابقه بعد تبلیغاتی زیادی دارد و اگر قهرمان آسیا شویم، موجب غرور ملی و باعث خوشحالی مردم می‌شود. پس بنابراین همه باید حمایت کنند.

بازیکنان باید به فکر ارائه بهترین کیفیت باشند/ امیدوارم شنبه خوشحال شویم

سرمربی شیمیدر ادامه داد: پرسپولیس پر طرفدارترین تیم ایران است و با سختی‌ها و کمبودهای زیادی تا این مرحله آمده و خیلی‌ها منتظر قهرمانی این تیم در آسیا هستند. در حال حاضر چند بازیکن به خاطر محرومیت در ترکیب قرار ندارند، اما تیمی که به این مرحله می‌رسد دیگر به عقب باز نمی‌گردد و فقط 90 دقیقه بازی برایش مهم است تا بهترین کیفیت را ارائه دهد.

هاشمی عنوان کرد: امیدوارم در این شرایط بد اقتصادی و کرونایی روز شنبه بعد از بازی همه مردم خوشحال باشند و قهرمانی را جشن بگیرند.

تیم کره‌ای رقیب سرسختی است

وی در مورد ارزیابی‌اش از حریف کره‌ای گفت: همه ما از بچگی به نوعی فوتبال را دنبال کرده‌ایم و می‌دانیم که کره‌ایها هم تیم‌های بسیار خوبی دارند. هر تیمی که تا این مرحله آمده، مطمئنا رقیب سرسختی محسوب می‌شود؛ بازیکنان پرسپولیس نباید به این فکر کنند که مقابل چه تیمی قرار می‌گیرند و فقط باید بهترین عملکرد را داشته باشند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها