کد خبر: 452653
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۹:۴۸:۰۲
| |

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

برخی می‌گویند آمریکا به برجام برمی‌گردد

سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نحوه عملکرد و سابقه آمریکایی‌ها در برجام به ما هشدار می‌دهد که نباید خوش‌بینانه و سهل‌انگارانه با این ماجرا برخورد کرد.

برخی می‌گویند آمریکا به برجام برمی‌گردد
کد خبر: 452653
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۹:۴۸:۰۲

اعتمادآنلاین| سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تحولات سیاسی رژیم آمریکا و زمزمه‌هایی که بعضاً شنیده می‌شود، گفت: برگشت آمریکا به برجام در صحبت‌های بایدن و اطرافیانش سخت خواهد بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: برخی از آنها حوزه‌های دیگری برای مذاکره و گفت‌وگو از جمله مباحث دفاعی، موشکی و منطقه‌ای ما را مطرح کرده‌اند.

سنایی راد تأکید کرد: به نظر می‌رسد با توجه به بدهکاری آمریکایی‌ها در بحث برجام، اقدام یک طرفه دولت آمریکا در نقض آن، نحوه تنظیم برجام در دولت اوباما هم حزبی بایدن، نشان می‌دهد رژِیم آمریکا در نحوه تنظیم این سند و توافق طوری عمل کردند که این شکنندگی در آن وجود داشته باشد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: این موضوع بی اعتمادی ناشی از واقع بینی را رقم می‌زند، با توجه به این واقعیت‌ها نمی‌توان به آنها اعتماد داشت، نحوه عملکرد و سابقه آمریکایی‌ها در برجام به ما هشدار می‌دهد که نباید خوش‌بینانه و سهل‌انگارانه با این ماجرا برخورد کرد.

سنایی راد با تأکید بر اینکه اگر در مناسبات و تعاملات این‌گونه، دست پر نداشته باشیم آنها از موضع برتر با ما برخورد می‌کنند، اظهارداشت: تمام تلاش ما باید استفاده از ظرفیت‌های درونی، افزایش اقتدار داخلی و ساختار درونی ما باشد، تا امکان دفاع از منافع و استفاده از سایر ظرفیت‌ها را هم فراهم کنیم.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها