زینب سلیمانی در پاسخ به شبکه روسی چه گفت/ بایدن یا ترامپ؟

دختر سردار سلیمانی گفت: «بعد از کشتن پدر من امریکا تصور می‌کرد که همه‌ چیز متوقف می‌شود زیرا آنها سردار سلیمانی، فرد قدرتمند خاورمیانه را کشته‌اند، اما اشتباه می‌کنند. آنها خیلی اشتباه می‌کنند که با از بین رفتن سردار سلیمانی همه‌چیز خاتمه می‌یابد، این تازه اول راه است.»

زینب سلیمانی در پاسخ به شبکه روسی چه گفت/ بایدن یا ترامپ؟
کد خبر: 452773
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| «زینب سلیمانی» فرزند شهید سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» در گفت‌وگو با یک شبکه خبری روسی گفت که مردم ایران بین «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور امریکا و «جو بایدن» رییس‌جمهور زینب سلیمانی در گفت‌وگو با شبکه خبری «راشاتودی» گفت که «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور امریکا و «جو بایدن» رییس‌جمهور منتخب این کشور مشابه هم هستند و از یک سیاست پیروی می‌کنند. هیچ تفاوتی بین آنها نیست.

او در این مصاحبه گفت: «ترامپ دستور کشتن پدر من را صادر کرد و بایدن هم از آن حمایت کرد، پس بین ترامپ و بایدن تفاوتی وجود ندارد. بایدن هم با «باراک اوباما»، رییس‌جمهور سابق در شکل دادن گروه تروریستی داعش هم‌عقیده بود. تفاوت بین ترامپ و بایدن چیست؟ چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ آنها افکارشان یکی است و تفاوتی باهم ندارند. برای ما هیچ‌کدام فرقی ندارند. ما با سیاست‌های دولت امریکا مشکل داریم و این تغییر نخواهد کرد. ترامپ و بایدن شبیه هم با افکار و رویکرد مشابه هم هستند و هیچ کدام بهتر از دیگری نیست.»

او در بخش دیگر این مصاحبه گفت: «پدر من وظایف خود را به خوبی انجام داد و این باعث عصبانیت امریکایی‌ها شد. شما شاهد هستید هر برنامه‌ای که امریکا در خاورمیانه اجرا می‌کند نابود می‌شود و آنها از هر طریق که تلاش می‌کنند به ایران ضربه بزنند، شکست می‌خورند. چرا؟ چون پدر من منجی بود. پدر من در واقع یک منجی بود. او نه تنها برای مردم کشور خود بلکه برای همه کشورها انجام داد. پدر من نه تنها برای خاورمیانه بلکه برای همه این کار را کرد. او داعش را شکست داد. او برای همه مردم منطقه با داعش جنگید. نه فقط برای یمن، سوریه و لبنان، ایران و عراق، بلکه برای همگان جنگید. پدرم تا آخرین نفس خود بدون وقفه با داعش نبرد کرد. او می‌دانست مسیری که می‌رود خیلی خطرناک است و ممکن است کشته شود. پدر من این مساله را به خوبی می‌دانست، زیرا ترسی از آنها نداشت. برعکس آنها از او می‌ترسیدند و می‌دانستند که او چگونه اقدام می‌کند و واکنش نشان می‌دهد.»

زینب سلیمانی افزود: «بعد از کشتن پدر من امریکا تصور می‌کرد که همه‌ چیز متوقف می‌شود زیرا آنها سردار سلیمانی، فرد قدرتمند خاورمیانه را کشته‌اند، اما اشتباه می‌کنند. آنها خیلی اشتباه می‌کنند که با از بین رفتن سردار سلیمانی همه‌چیز خاتمه می‌یابد، این تازه اول راه است.»

فرزند شهید سلیمانی درخصوص شهادت «محسن فخری ‌زاده» دانشمند هسته‌‌ای دفاعی ایران که چندی قبل به شهادت رسید نیز گفت: «آنها به راحتی او را مقابل دیدگان همسرش کشتند. آنها چگونه جرات کردند به کشور ما بیایند و به راحتی مردم ما را در خیابان بکشند؟»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها