کد خبر: 452840
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۰:۲۹:۲۷
| |

لژیونر تنیس روی میز ایران:

پینگ پنگ ایران شانس کسب دو سهمیه المپیک دارد/ سال پرترافیکی در پیش داریم

نیما عالمیان، لژیونر تنیس روی میز ایران گفت: تیم ملی ایران این شانس را دارد که یک تا دو سهمیه المپیک را کسب کند.

پینگ پنگ ایران شانس کسب دو سهمیه المپیک دارد/ سال پرترافیکی در پیش داریم
کد خبر: 452840
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۰:۲۹:۲۷

اعتمادآنلاین| نیما عالمیان لژیونر تنیس روی میز ایران در گفت وگو با خبرنگار جی‌ پلاس، در خصوص شرایط خود در تیم روماژنه و لیگ فرانسه اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و در سه دیداری که به میدان رفته ایم موفق به پیروزی شدیم. خوشبختانه در جدول رده بندی لیگ فرانسه هم از جایگاه خوبی برخورداریم و تمام هدف ما این است بتوانیم این روند خوب را همین طور ادامه دهیم.

او درباره عدم برگزاری اردوی تیم ملی تصریح کرد: ما که اکنون در ایران حضور نداریم و اردوی تیم‌ ملی هم که در حال حاضر برگزار نشده است؛ هر چند با وضعیت کنونی صلاح نیست که به دلیل شیوع کرونا اردو‌ها برگزار شود و باید کمی صبر کرد تا با بهبود شرایط اردو‌های تیم ملی استارت بخورد.


ملی پوش تنیس روی میز در مورد میزان شانس ایران برای حضور در المپیک، گفت: این شانس برای ایران امکان پذیر است که بین یک تا دو سهمیه به دست بیاورد؛ البته هر زمان که تاریخ برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک از سوی مسئولان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا مشخص شود با برگزاری اردو‌های منسجم و تدارک دیدارهای مناسب می‌توانیم روند آمادگی بهتری را سپری کنیم تا سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاوریم.

عالمیان در خصوص تصمیم فدراسیون جهانی تنیس روی میز مبنی بر کاهش تعداد تیم ها در مسابقات قهرمانی جهان تصریح کرد: خیلی در جریان جزئیات این موضوع نیستم اما این تصمیمی است که توسط فدراسیون جهانی گرفته شده و مسابقات به جای 24 تیم در این شرایط با حضور 16 تیم انجام می‌شود. البته این اتفاق می تواند برای ما بد باشد اما تصمیمی است که گرفته شده و باید آن را پذیرفت.

نیما عالمیان در پاسخ به این سوال که سال 2020 که مسابقه خاصی در سطح ملی برگزار نشد را او چطور ارزیابی می‌کند، گفت: سال جالبی نبود زیرا حدود هفت هشت ماه به دلیل کرونا برگزاری و شرکت در مسابقات مقدور نبود و در قرنطینه به سر می‌بردم اما خداراشکر با شروع مجدد مسابقات در سطح باشگاهی شرایط برای من خیلی بهتر پیش می رود به صورتی که پیروزی‌های خوبی در لیگ فرانسه به دست آورده ام و تیمم از عملکرد و نتایج من خیلی راضی هستند.

ملی پوش تنیس روی میز در ادامه افزود: به دلیل اینکه مسابقاتی نداشتیم رنکینگ ما هم با افت مواجه شد و دوباره با شروع رقابت‌ها در سطح ملی تلاش خواهم کرد تا بتوانم همراه با نوشاد رنکینگ خودمان را ارتقا دهیم و تنها منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم.

لژیونر تنیس روی میز ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: سال آینده سال پر ترافیکی برای ما خواهد بود اما با این‌ وجود تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم بهتر از گذشته نتیجه بگیریم و در این راه و مسیر سخت سعی می کنیم در مسابقات آسیایی، جهانی و انتخابی المپیک بهترین اتفاقات را برای تنیس روی میز کشورمان رقم بزنیم و برای رسیدن به این هدف باید حمایت شویم. خداراشکر می‌کنم که انگیزه کافی برای موفقیت در بین‌ ما وجود دارد.

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها