کد خبر: 453109
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

انتخابات آمریکا | مشکل بزرگی که شکست ترامپ برای یکی از شهرهای فلوریدا به وجود آورد!

همسایگان اقامتگاه دونالد ترامپ در فلوریدا را شاید بتوان ناراحت‌ترین افراد از شکست رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری به شمار آورد، زیرا از این پس مجبور خواهند بود او را در همسایگی خود تحمل کنند.

انتخابات آمریکا | مشکل بزرگی که شکست ترامپ برای یکی از شهرهای فلوریدا به وجود آورد!
کد خبر: 453109
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| همسایگان اقامتگاه دونالد ترامپ در فلوریدا را شاید بتوان ناراحت‌ترین افراد از شکست رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری به شمار آورد، زیرا از این پس مجبور خواهند بود او را در همسایگی خود تحمل کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، شبکه العربیه در گزارشی خبر داد، اهالی شهر ییلاقی پالم بیچ (Palm Beach) از هم‌اکنون نگران همسایگی خود با دونالد ترامپ هستند؛ به ویژه در ماه‌های اول خروج او از کاخ سفید بعد از 20 ژانویه 2021.

در گزارش این شبکه تلویزیونی سعودی آمده است: رهبر بزرگ‌ترین قدرت جهان بعد از خروج از کاخ سفید حتی در اماکنی که در مالکیت خود اوست هم چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

این روزها همسایگان استراحتگاهی که ترامپ در شهر پالم بیچ در ایالت فلوریدا در مالکیت دارد و دربرگیرنده 58 اتاق خواب و 33 دستشویی و یک زمین بزرگ گلف است تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا او را متقاعد کنند آنجا را برای اقامتگاه دائمی‌اش انتخاب نکند.

همسایگان این ملک که ترامپ آن را به قیمت 10 میلیون دلار در سال 1985 خریداری کرده امروز با رجوع به توافقی که او هشت سال پیش امضا کرده است و طی آن متعهد شده که این استراحتگاه بیش از 500 عضو نداشته باشد و هیچ عضوی بیشتر از 22 روز متوالی در آن اقامت نکند، می‌گویند ترامپ هم حق نخواهد داشت بیش از 22 روز در این مکان اقامت کند.

همسایگان ترامپ قصد دارند از طریق این قرارداد او را ملزم کنند از این مکان دور شود و دردسرهایش را هم به همین ترتیب از شهر ببرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها