کد خبر: 453303
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۱:۴۷:۰۶
| |

محمد بنا: منتی بر سر کشتی ندارم

محمد بنا در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید فدراسیون کشتی که از او و منصور برزگر نیز تجلیل شد، اظهار کرد: جا دارد میلاد حضرت زینب را تبریک بگویم. یکسال است که کرونا می تازد و پرستاران و پرسنل زحمتکش بیمارستان ها برای سلامت مردم عزیزمان زحمت می کشند.

محمد بنا: منتی بر سر کشتی ندارم
کد خبر: 453303
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۱:۴۷:۰۶

اعتمادآنلاین| محمد بنا در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید فدراسیون کشتی که از او و منصور برزگر نیز تجلیل شد، اظهار کرد: جا دارد میلاد حضرت زینب را تبریک بگویم. یکسال است که کرونا می تازد و پرستاران و پرسنل زحمتکش بیمارستان ها برای سلامت مردم عزیزمان زحمت می کشند.

بنا ادامه داد: در این سال ها خیلی برای بچه ها از آینده قشنگ و پیروزی حرف زدم اما حرف زدن مقابل بزرگان کشتی برایم سخت است. 15 یا 16 سال در کشتی فرنگی به عنوان مربی بوده ام و برای کشتی که عشقم بوده وقت گداشتم. هیچ منتی سر کشتی ندارم چون در تمام این سال ها مزد گرفتم و وقتی مزد می گیریم نباید منت بگذاریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: من دنبال تجلیل نیستم اما این مراسم خیلی برای من ارزشمند است و باعث محبت بیشتر می شود. در این سال ها به تنهایی کاری انجام ندادم و خیلی ها زحمت کشیدند تا در کشتی آزاد و فرنگی به این جایگاه برسیم و من مقابل شما بایستم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: از دبیر خیلی ممنونم که در این مراسم و در این چند ماه کارهای بزرگی انجام داده است. امیدوارم همینطور شرایط عالی پیش برود و کرونا را شکست بدهیم تا دوباره شاهد جنب و جوش در خانه کشتی باشیم و در المپیک نیز کشتی ایران افتخارآفرین شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها