کد خبر: 453353
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۳:۴۸:۲۰
| |

واکنش یعقوبیان به نامه اعتراضی شمشیربازان تیم ملی اپه

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه در واکنش با اعتراض شش شمشیرباز به عملکردش گفت: این افراد تکلیفمان را روشن کردند و دیگر در تیم ملی حضور ندارند چون جوانگرایی را شروع کرده ام.

واکنش یعقوبیان به نامه اعتراضی شمشیربازان تیم ملی اپه
کد خبر: 453353
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۳:۴۸:۲۰

اعتمادآنلاین| سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه در واکنش با اعتراض شش شمشیرباز به عملکردش گفت: این افراد تکلیفمان را روشن کردند و دیگر در تیم ملی حضور ندارند چون جوانگرایی را شروع کرده ام.

علی یعقوبیان در واکنش به نامه اعتراضی شش شمشیرباز اپه نسبت به عملکرد او بیان کرد: قبلا تیم اپه پنج نفره قدرتمندی داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم و بعد هر کدام با توجه به مشکلاتی که داشتیم خداحافظی کردیم و تیم ملی خالی شد. سپس آقای فیض عسگری سرمربی شد و نفرات دیگر وارد تیم ملی شدند. از شش نفری که نامه را امضا کرده اند، دو نفر که اصلا در تیم ملی نبودند و چهار نفر دیگر هر کدام حدود 20-30 مسابقه خارجی همراه فیض عسگری رفتند اما بهترین نتیجه آنها 256 جهان بوده است. بعدا خود این افراد شکایت کردند که سرمربی تغییر کند و من جایگزین شوم.


او ادامه داد: بعد از یک سال نیز من به این نتیحه رسیدم این افراد به درد من نمی خورند و از سال گذشته شروع به جوانگرایی کردم اما مجبور بودم طاهر عاشوری و محمد اسماعیلی را دعوت کنم چون رنکینگ خوبی داشتند اما می دانستم حتی اگر 100 سفر دیگر هم آنها را بفرستم همان نتایج قبل تکرار می شود. متاسفانه کیهانی نه استعدادی دارد و نه نتایج خوبی گرفته و الان چهار نفر دیگر را هم همراه خودش کرده و این جریان را به وجود آورده است. آنها بی اخلاقی کردند و همان کاری که با فیض عسگری کردند، با من نیز می خواستند انجام دهند. من نیز به آقای باقرزاده گفتم اگر می‌خواهد دیگر نباشم اما اگر کارم را ادامه بدهم، می‌خواهم جوانگرایی کنم کاری که 7-8 سال پیش پیمان فخری در سابر انجام داد.


یعقوبیان در پاسخ به این پرسش که قرار نیست برای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از نفراتی که به اردو نیامدند استفاده کند، تصریح کرد: چه این نفرات باشند چه نباشند برنامه من این است که بین محمد رضایی و محمد رضایی طادی یکی از آنها برای کسب سهمیه المپیک اعزام شوند و تنها شانس ما برای کسب سهیمه المپیک یکی از آنها است.


او افزود: این افراد تکلیفمان را روشن کردند و باعث شدند کاری که آرزوی قبلی ام بود را محکم انجام دهم. از این رو این افراد رنکینگ داشته باشند یا نه اما تا وقتی من هستم در تیم ملی حضور ندارند مگر اینکه آقای باقرزاده بخواهد من را برکنار کند. این کار هم بخاطر امضا نامه علیه من نیست بلکه اگر از من نتیجه می خواهند باید تیم را درست و جوانگرایی کنم. از این اردو هم جوانگرایی شد و پنج ورزشکار جوان داریم. محمد رضایی به دلیل کرونای مثبت در این اردو نیست و از اردوی بعدی اضافه می شود.


سرمربی تیم ملی اپه در پاسخ به این پرسش که شمشیربازان اپه به عملکردش اعتراض داشتند و چه دفاعی از عملکرد خود دارد، گفت: من از رده نوجوانان در اپه فعالیت دارم و بالاترین افتخارات اپه را من گرفته ام. فدراسیون از من بخواهد کار می کنم اگر نخواهد هم کار نمی کنم و اصلا مشکلی هم ندارم و اعتراض نمی کنم. تا زمانی که نیاز باشد در خدمت فدراسیون هستم. تیم سابر ما 10-12 مسابقه در سال شرکت می کند اما ما حداکثر دو مسابقه در سال داریم. در مسابقات جهانی هم شرایط سابر و اپه نابرابر است چون تعداد شرکت کنندگان سابر 200 نفر و برای اپه 300 نفر است. با این حال محمد رضایی در نوجوانان جهان سیزدهم شد که نتیجه بی نظیری در تاریخ اپه ایران است.


او در پاسخ به این پرسش که رییس فدراسیو نیز از عملکرد ش دفاع می کند یا خیر، گفت: آقای باقرزاده وقتی می بیند برخی ها مانند آقای کیهانی هیچ آورده ای ندارند از خدا می‌خواهد این تیم جوان شود. نه حرفم بخاطر این نیست که علیه من مصاحبه کرده است اما نتایج او مشخص است و پارسال در قهرمانی آسیا در 64 نفر حذف شد. در مسابقه تیمی هم بازیکن جوانان کویت به او 15 ضربه زد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها