کد خبر: 453528
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از ادعای یک رسانه اسرائیلی گزارش می‌دهد:

فرمانده سنتکام هدف حمله راکتی شب گذشته به سفارت آمریکا در عراق بود؟

در حالی که سفارت آمریکا در عراق اعلام کرد سامانه‌های پدافندی موفق به سرنگونی راکت‌های شلیک شده به سوی ساختمان این سفارت شده و تلفات ناچیزی به آن وارد آمده، یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد حین حمله راکتی دیشب به سفارت آمریکا عالی‌ترین مقام نظامی آمریکا در منطقه در داخل ساختمان حضور داشته است.

فرمانده سنتکام هدف حمله راکتی شب گذشته به سفارت آمریکا در عراق بود؟
کد خبر: 453528
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌‌ در حالی که سفارت آمریکا در عراق اعلام کرد سامانه‌های پدافندی موفق به سرنگونی راکت‌های شلیک شده به سوی ساختمان این سفارت شده و تلفات ناچیزی به آن وارد آمده، یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد حین حمله راکتی دیشب به سفارت آمریکا عالی‌ترین مقام نظامی آمریکا در منطقه در داخل ساختمان حضور داشته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، سفارت آمریکا در عراق با تایید اصابت موشک به بخشی از ساختمان سفارت در بغداد ادعا کرد راکت‌های شلیک شده با فعال شدن سامانه‌های پدافندی سرنگون شده و زیان‌های ناچیزی به سفارت وارد آمده است.

در این حال پایگاه اطلاع‌رسانی وعبری‌زبان «گلوبال» خبر داد در حین حمله راکتی به سفارت آمریکا در عراق، ژنرال کیت مک‌کنزی فرمانده نیروهای مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه، شرق آفریقا و آسیای مرکزی (سنتکام) در داخل سفارت آمریکا در بغداد حضور داشته است.

این رسانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این ادعای خود ارائه نکرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها