کد خبر: 453631
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آیا ترامپ بعد از خروج از کاخ سفید به امارات خواهد گریخت؟

احتمال اینکه دونالد ترامپ برای فرار از تعقیب قضایی در آمریکا به امارات متحده نقل‌مکان کند و در آنجا به فعالیت‌های تجاری خود از جمله برج‌سازی ادامه دهد بسیار زیاد است.

آیا ترامپ بعد از خروج از کاخ سفید به امارات خواهد گریخت؟
کد خبر: 453631
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احتمال اینکه دونالد ترامپ برای فرار از تعقیب قضایی در آمریکا به امارات متحده نقل‌مکان کند و در آنجا به فعالیت‌های تجاری خود از جمله برج‌سازی ادامه دهد بسیار زیاد است.

به گزارش اعتمادآنلاین، مجله کانادایی «ماکلین» در گزارشی راجع به برنامه‌های ترامپ در دوران پسا ریاست‌جمهوری پیش‌بینی کرد، دونالد ترامپ در صورتی که تصمیم بگیرد از ایالات متحده خارج شود ترجیحاً امارات متحده را برای دوره بعد از کاخ سفید انتخاب خواهد کرد.

به نوشته این مجله کانادایی، امارات متحده کشوری است که ترامپ در آخرین روزهای ریاست‌جمهوری‌اش با آن قرارداد تسلیحاتی چند میلیارد دلاری امضا کرد، این در حالی است که این کشور محل امنی برای فرار مالیاتی- کاری که ترامپ در آن تبحر زیادی دارد- محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از این مقاله آمده است، امارات متحده عربی توافقنامه استرداد مجرمان با ایالات متحده امضا نکرده و این بدان معنی است که ترامپ در صورت متهم شدن در آمریکا در این شیخ‌نشین مصونیت خواهد داشت و استردادش امکان‌پذیر نخواهد بود.

علاوه بر اینها، برج‌ها و آسمانخراش‌های بزرگ در امارات متحده می‌تواند برای ترامپ وسوسه‌انگیز باشد.

پیش از این نیز چند رسانه آمریکایی پیش‌بینی کرده بودند که دونالد ترامپ در پایان دوره ریاست‌جمهوری‌اش از بیم محاکمه ومحکوم شدن خاک ایالات متحده را به طور کامل ترک کند.

ترامپ خود نیز ماه اکتبر در مورد برنامه‌هایش در صورت شکست در انتخابات گفته بود: شاید مجبور باشم کشور را ترک کنم. هنوز نمی‌دانم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها