کد خبر: 453666
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۰۸:۰۴:۴۳
| |

پرسپولیس باید هر چهار روز یک بازی برگزار کند

«سهیل مهدی» در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص تغییر برنامه های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ما مجبور شدیم به دلیل شرایط خاص تیم پرسپولیس 3 هفته از بازی های این تیم را به عقب بیاندازیم و حالا این تیم باید هر 4 روز یک بازی برگزار کند.

پرسپولیس باید هر چهار روز یک بازی برگزار کند
کد خبر: 453666
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۰۸:۰۴:۴۳

اعتمادآنلاین| سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، گفت: شرایط باشگاه پرسپولیس خاص است و آن ها باید هر چهار روز یکبار به میدان بروند.

«سهیل مهدی» در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص تغییر برنامه های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ما مجبور شدیم به دلیل شرایط خاص تیم پرسپولیس 3 هفته از بازی های این تیم را به عقب بیاندازیم.

وی افزود: برنامه بازی های لیگ تغییراتی داشت و برخی از بازی ها با اختلاف پنج تا 10 روز برگزار می شود اما با صحبت هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که زمان بندی بازی ها هماهنگ تر بشود. سعی می کنیم توالی هفته ها را رعایت کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: به جز بازی های پرسپولیس هیچ تیمی با فاصله چهار روز بازی نمی کند. بقیه تیم ها پنج روز به بالا فرصت استراحت دارند اما باز هم ما سعی می کنیم که شرایط را بهتر جلو ببریم.

مهدی در پایان گفت: باشگاه پرسپولیس باید با ما همکاری کند. پرسپولیس تا بازی دربی باید هر چهار روز به میدان رود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها