پایان مرحله نخست داوری یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی»

با پایان مرحله نخست داوری یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی»، بیش از ده‌ها اثر به مرحله نهایی این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای راه یافتند.

پایان مرحله نخست داوری یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی»
کد خبر: 453820
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۱۴:۰۶:۴۳

اعتمادآنلاین| با نزدیک شدن به زمان برگزاری یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی» داوری آثار رسیده به دبیرخانه هم به پایان رسیده و از بین صدها اثر، بیش از ده‌ها مورد به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

در کمیسیون سیما و از بین 134 برنامه دریافت شده توسط دبیرخانه، 112 اثر شامل 58 برنامه مستند، 29 برنامه ترکیبی و گزارشی، 14 برنامه داستانی و نمایشی و 11 برنامه پویانمایی به مرحله داوری راه یافتند.

همچنین در کمیسیون صدا نیز از مجموع 97 اثر ارسالی، 96 اثر منطبق با ساختارها و قالب‎های مشخص شده در شیوه نامه و شامل 23 اثر ترکیبی ساده، 18 مستند کوتاه، 13 نمایش بلند رادیویی، 11 نمایش کوتاه، 9 مسابقه، 9 مینی فیچر، 8 اثر ویژه کودک و نوجوان، چهار اثر گفتگو محور خلاقانه و یک گزارش خبری بودند.

در کمیسیون‌های پژوهش، خبر، شعر و موسیقی و فضای مجازی هم به ترتیب 45، 85، 100 و 262 اثر مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این بین 159 اثر فضای مجازی به مرحله داوری راه یافته‌اند.

بر اساس اعلام شورای سیاست‌گذاری یادواره، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف رسانه‌ای کار داوری آثار را بر عهده داشته‌اند.

نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای «مکتب سلیمانی» به میزبانی خوزستان برگزار می شود و شروع آن از اول دی ماه با ارتباط تصویری مرکز خوزستان با مزار سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در کرمان است و تا 16 دی ماه سالروز شهادت سردار شهید علم الهدی ادامه دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها