تمایل «کریستوفر نولان» به ساخت بازی ویدئویی با اقتباس از فیلم‌هایش

کریستوفر نولان اعلام کرد که زمانی تصمیم داشته از فیلم سینمایی «تلقین» برای ساخت یک بازی ویدئویی اقتباس کند.

تمایل «کریستوفر نولان» به ساخت بازی ویدئویی با اقتباس از فیلم‌هایش
کد خبر: 453934
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۰۸:۴۱:۱۴

اعتمادآنلاین| کریستوفر نولان کارگردان فیلم سینمایی «انگاشته» از عقیده خود در مورد بازی‌های ویدئویی که از روی فیلم‌ها ساخته می‌شوند، صحبت کرد.

این فیلمساز متذکر شد با وجود آنکه چالش‌های زیادی در ساخت یک بازی ویدئویی وجود دارد، اما او علاقه‌مند است به دنیای بازی‌های ویدئویی پا بگذارد.

او در این مصاحبه گفت: فیلمسازی کار پیچیده‌ای است و زمان زیادی خواهد برد. البته ساخت بازی ویدئویی می‌تواند سخت‌تر از ساخت فیلم باشد و حتی زمان بیشتری را نیز باید برای آن صرف کرد. بازی ساختن چیزی نیست که بخواهید آن را ساده فرض کنید.

نولان ادامه داد پیش از آن که ساخت فیلم «تلقین» در سال 2010 را به پایان برساند، تصمیم داشته یک بازی ویدئویی با اقتباس از آن بسازد.

طی دهه‌های اخیر بازی‌های ویدئویی زیادی بر اساس فیلم‌ها ساخته شده اند که البته بیشتر آن‌ها عملکرد ضعیفی داشتند و با نقد‌های منفی منتقدان روبرو شدند.

با وجود آن که از سه گانه موفق شوالیه تاریکی نولان با محوریت شخصیت بتمن هیچگاه بازی ویدئویی ساخته نشده است، فیلم «شوالیه تاریکی» او یک سال قبل از انتشار بازی «بتمن: تیمارستان آرکهام» اکران شد. موفقیت این بازی باعث شد چند دنباله دیگر نیز برای آن فیلم ساخته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها