کد خبر: 454015
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۲:۰۰:۳۶
| |

تاکسی‌های اینترنتی بعد از ساعت 21 جریمه می‌شوند؟

احمدی شیرانی، سرهنگ شیرانی درباره محدودیت‌های تردد شبانه و خودروهایی که در این ساعات می‌توانند فعالیت کنند، توضیحاتی داد.

تاکسی‌های اینترنتی بعد از ساعت 21 جریمه می‌شوند؟
کد خبر: 454015
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۲:۰۰:۳۶

اعتمادآنلاین| سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: خودروهای حمل کالا، بار و مسافر در جاده‌ها و شهرها مشمول تردد مجاز هستند که برای آن‌ها جریمه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: وانت بارهای پلاک سفید نیز علاوه بر خودروهای دیگری که مجاز به تردد هستند می‌توانند در سطح جاده‌ها و راه‌ها تردد داشته باشند و آن‌ها نیز جریمه نخواهند شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: این خودروها به دلیل اینکه کارشان در طول روز انجام می‌شود می‌توانند فعالیت داشته باشند، اما از ساعت 21 تا 4 صبح شامل محدودیت تردد شبانه هستند و در صورت تردد در این ساعات جریمه خواهند شد.

وی با بیان به اینکه خودروهایی که در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت می‌کنند مشمول جریمه نخواهند شد، گفت: این تاکسی‌ها می‌توانند در ساعات 21 تا 4 صبح فعالیت کنند و پیامک‌هایی که در این رابطه ارسال می‌شود، فقط به عنوان هشدار اولیه است. به دلیل اینکه بازدارندگی وجود داشته باشد دوربین‌ها پلاک این خودروها را نیز ثبت می‌کنند، ولی بعد از اینکه به مرحله بررسی و لیست که می‌آیند، پلاک خودروها از لیست جریمه حذف می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها