کد خبر: 454095
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۵:۱۳:۰۰
| |

معاون فضای مجازی سپاه قدس گیلان خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج 

سجاد ستوده، معاون فضای مجازی سپاه قدس گیلان، گفت: جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج برای دومین بار در سطح استان همزمان با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج 
کد خبر: 454095
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۵:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سجاد ستوده، معاون فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج برای دومین بار در سطح استان همزمان با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه در مدت 45 روز ایده‌ها و پیشنهاد‌های گروه‌های فعال در حوزه فضای مجازی به دبیرخانه ارسال می‌شود، افزود: در این مدت ایده‌ها داوری و گروه‌ها مشخص می‌شود و با کمک مربیان ایده‌ها به محصول تبدیل خواهد شد.

معاون فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه هر محصول باید وارد بازار کسب و کار شود، اظهار داشت: در این جشنواره علاقه مندان می‌توانند در 3 بخش عمومی با ارائه ایده‌های خود در موضوعات آسیب‌های اجتماعی با اولویت ازدواج، فرزندآوری، پایین آمدن نرخ طلاق، آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا و مهاجرت و تغییر کاربری‌های در گیلان شرکت کنند.

ستوده همچنین از حمایت صندوق‌های نوآوری و صندوق‌های حمایتی برای ورود ایده‌ها و محصولات به بازار کسب و کار خبر داد و ادامه داد: در کنار این موضوعات عمومی بخش ویژه شهدای هسته‌ای محور مقاومت با نماد مقاومت سردار سلیمانی و شهید فخری زاده هم قرار دارد که فعالان فضای مجازی و فعالان این عرصه می‌توانند ایده‌ها خود را ارسال کنند.

او با اشاره به اینکه ایده تولیدات در قالب بازی موبایلی در حوزه انیمیشن، موشن گرافیک و مستند کوتاه خواهد بود، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند تولیدات خود را از سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به مدت 10 روز برای دبیرخانه ارسال کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها