معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش:

وحدت نیروهای دریایی ارتش و سپاه از مولفه‌های برترساز ایران است

امیر دریادار حمزه علی کاویانی، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: وحدت و اقتدار نیروهای دریایی ارتش و سپاه، موقعیت ژئوپولیتیک کشور و قدرت موشکی ایران از مولفه های برترساز جمهوری اسلامی ایران در مقابل نظام استکبار است.

وحدت نیروهای دریایی ارتش و سپاه از مولفه‌های برترساز ایران است
کد خبر: 454247
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۱۱:۴۹:۱۴

اعتمادآنلاین| امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با حضور در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) در رشت، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان گفت: امروز ایران اسلامی قدرت نوظهور برای احیاء اسلام در منطقه و همچنین فرا منطقه است؛ به طوری که نقش جمهوری اسلامی ایران در هرگونه تعامل و معادلات جهانی انکار ناپذیر است.

امیر دریادار کاویانی، وحدت و اقتدار نیروهای دریایی ارتش و سپاه، موقعیت ژئوپولیتیک کشور و قدرت موشکی ایران را از مولفه های برترساز جمهوری اسلامی ایران در مقابل نظام استکبار برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: پرورش نیروی انسانی ولایت محور، امید آفرین و اخلاق مدار از مهمترین وظایف مراکز آموزشی است که انشاءالله در سایه خودکفایی شاهد حضور کارکنانی مقتدر، معنویت محور و تحول گرا در میدان رزم برای دفاع از آب های ایران اسلامی باشیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ماموریت‌های نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: نگاه و بینش جوانان و فراگیران آموزشی باید به همه مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی باشد، هدف این نیروی راهبردی توسعه سواحل مکران و حضور موثر، امنیت آفرین و مردم‌یار در این سواحل است.

بازدید از اماکن در حال ساخت از قبیل منازل سازمانی 96 واحدی، سالن همایش های عقیدتی سیاسی، بازدید از باشگاه ملوان جوان، کلاس ها و کارگاه های آموزشی، ترابری، آتش نشانی و شبیه ساز ها، از دیگر برنامه های امیر دریادار کاویانی در بازدید از مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها