کد خبر: 454345
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۱۸:۵۹:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان اعلام کرد؛

آماده باش گروه های عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان

محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، اکیپ های عملیاتی این شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

آماده باش گروه های عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان
کد خبر: 454345
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۱۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، اکیپ های عملیاتی این شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

محمد اسماعیل هنرمند اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی گیلان، کارکنان و گروه های عملیاتی این شرکت با پیش بینی احتمال وقوع بحران از بارش های برف و باران در حال آماده باش هستند.

وی افزود: همچنین با توجه با اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه سرد و بارش زا به گیلان، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز واحد امور اجرایی، شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این امر، بیش از 160 گروه عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری ها و حوادث احتمالی با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بلافاصله انجام وظیفه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز، با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه خیز شبکه، حدود 900 کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است تا در زمان بحران، شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه های توزیع برق باشیم.

هنرمند تصریح کرد: راحت ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت این شرکت به آدرس www. gilanpdc. ir قابل دسترس می باشد.

گیلان دارای یک میلیون و 467 هزار مشترک برق است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها