انتقاد رئیس‌جمهور آمریکا از سناتور‌های حزب جمهوری‌خواه

رئیس‌جمهور آمریکا سناتور‌های حزب جمهوری‌خواه ازجمله میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا را به دلیل عدم حمایت آن‌ها از تلاش‌های او برای اعلام تقلب در نتایج انتخابات 2020 هدف انتقاد قرار داد.

انتقاد رئیس‌جمهور آمریکا از سناتور‌های حزب جمهوری‌خواه
کد خبر: 454398
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۰۹:۵۷:۳۵

اعتمادآنلاین| رئیس جمهور آمریکا از عدم حمایت سناتور‌های حزب جمهوری‌خواه از ادعای تقلب او در انتخابات انتقاد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه سناتور‌های حزب جمهوری‌خواه از جمله میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا را به دلیل عدم حمایت آن‌ها از تلاش‌های او برای اعلام تقلب در نتایج انتخابات 2020 هدف انتقاد قرار داد.

ترامپ در یک پیام توئیتری نوشت: من حداقل 8 سناتور جمهوری‌خواه از جمله میچ، را از باخت در آخرین انتخابات متقلبانه نجات دادم. اکنون آن‌ها (تقریباً همه) نشسته‌اند و مبارزه من با یک دشمن خبیث و شریر از دموکرات‌های چپ رادیکال را می‌بینند. هرگز فراموش نمی‌کنم!

پیش از این، ترامپ سناتور‌های خاصی را از حزب خود متهم کرده بود که کمک‌های او برای پیروزی در انتخابات کنگره را فراموش کرده اند.

پایگاه خبری آکسیوس چندی قبل به نقل از مقامات بلندپایه آمریکا که نامی از آن‌ها برده نشده است، گزارش داد دونالد ترامپ از چندین مقام دولت خود به دلیل عدم حمایت قوی از ادعای تقلب در انتخابات و چالش‌های پس از آن به شدت عصبانی است. مایک پنس، معاون ترامپ، مارک میدوز، رئیس ستاد کاخ سفید، مشاور پت سیپولونه، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه و میچ مک کانل، رهبر اکثریت مجلس سنا از جمله افرادی هستند که هدف خشم ترامپ قرار گرفته بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها