کد خبر: 454485
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۱۴:۵۱:۳۴
| |

مرزبانی هرمزگان مانع از خروج 209هزار لیتر سوخت قاچاق به خارج کشور شد

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: این نهاد انتظامی طی دو مرحله عملیات مانع از خروج 209 هزار لیتر سوخت قاچاق در اواخر هفته جاری از مناطق ساحلی استان شد.

مرزبانی هرمزگان مانع از خروج 209هزار لیتر سوخت قاچاق به خارج کشور شد
کد خبر: 454485
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۱۴:۵۱:۳۴

اعتمادآنلاین| سردار حسین دهکی روز جمعه دراین زمینه افزود: در مرحله نخست قاچاقچیان قصد انتقال 115هزار لیتر گازوییل از مرزآبی میناب به وسیله مشک‎های پلاستیکی در بندر «کوهستک میناب را داشتند که با اقدام به موقع ماموران 4 عدد محفظه پلاستیکی حاوی 115 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 345میلیون ریال کشف کردند.

وی ادامه داد: در عملیات دوم نیز94 هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل ازیک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در 25 مایلی از ساحل پاسگاه مرزی دریایی «بونجی» جاسک کشف و به همراه هشت متهم تحویل مرجع قضایی دادند.

وی یاد آور شد: قاچاقچیان، سوختی را که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می شود، با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می کنند و زمانی که توسط مرزبانان متوقف می شوند کلیه سوخت ها را در دریا تخلیه که آسیب های فراوانی را به محیط زیست و گونه های زیستی دریایی می زنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بطور جدی و قاطع جلوی قاچاق و ناامنی در مرزهای شهرستان را می‌گیریم، تصریح کرد: کسی که به مامور نظام تعدی می کند، قانون آنان را شرور و مفسد امنیتی می‎داند؛ از این رو مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی دهند، عده ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها