کد خبر: 454597
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۰:۲۸:۵۲
| |

تاکید وزیر آموزش‌وپرورش بر بازدید سرزده از مدارس

وزیر آموزش‌وپرورش در تماس تلفنی با مدیر آموزش‌وپرورش زابل ضمن خدا قوت به همه مدیران و معلمان از نحوه ارائه آموزش این شهرستان به دانش‌آموزان مطلع شد.

تاکید وزیر آموزش‌وپرورش بر بازدید سرزده از مدارس
کد خبر: 454597
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۰:۲۸:۵۲

اعتمادآنلاین| فرزاد نامجو در این تماس تلفنی با تأکید بر اینکه آموزش در دوران کرونا به‌صورت غیرحضوری دنبال می‌شود و از طریق فضای مجازی به‌صورت اسکای روم و استفاده از شبکه شاد است، گفت: تمایل داشتیم این آموزش‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود و در وضعیت امتحانات نیز برگزاری آزمون به‌صورت حضوری را مدنظر داشتیم اما وضعیت شهرستان نارنجی است و آموزش‌ها غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: 5هزار و 350دانش‌آموز از درس‌نامه برای آموزش خود استفاده می‌کنند و سایر دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و آموزش‌های تلویزیونی، درس‌های خود را پیش می‌برند. 23هزار دانش‌آموز دیگر نیز از بستر شبکه شاد استفاده می‌کنند و برخی دیگر به‌طور مشترک از شاد و آموزش تلویزیونی استفاده می‌کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان زابل درباره ارتباط با معلمان اظهار کرد: با معلمان خود ارتباط تنگاتنگی داریم؛ 85درصد معلمان سیستان و بلوچستان بومی هستند که این موضوع نقطه قوتی برای آموزش‌وپرورش زابل است.

وی با اشاره به نظارت بر کار مدارس شهرستان افزود: کارشناسانی را مشخص کردیم تا از مدارس و وضعیت آموزش مدارس بازدید داشته باشند.

وزیر آموزش‌وپرورش در این تماس ضمن پرسش از وضعیت آموزش 40هزار دانش‌آموز در شهرستان زابل بر ارتباط هرچه بیشتر دانش‌آموزان با معلمان تأکید کرد و درباره وضعیت سکونت معلمان غیربومی در شرایط کرونا پرسش کرد.

وی همچنین گفت: ارتباط شما با مدیران باید همه‌روزه باشد. 300مدرسه دارید که باید بازدید از این مدارس بین همکاران تقسیم شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وزیر آموزش‌وپرورش ضمن تأکید بر اینکه باید از مدارس بازدید سرزده صورت گیرد، عنوان کرد: باید دانش‌آموزان را مانند فرزندان خود بدانیم و اطمینان پیدا کنیم حتی یک نفر از آموزش دور نمی‌ماند تا بتوانیم این سال تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها