کد خبر: 454673
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۴:۲۱:۰۰
| |

رضا نظری، هنرمند طنزپرداز گیلانی، به خاک سپرده شد

رضا نظری، هنرمند طنزپرداز گیلانی، که اواخر هفته گذشته بر اثر سرطان خون درگذشت امروز در میان بدرقه مردم در قطعه هنرمندان گورستان بندر انزلی به خاک سپرده شد.

رضا نظری، هنرمند طنزپرداز گیلانی، به خاک سپرده شد
کد خبر: 454673
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۴:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا نظری هنرمند طنزپرداز گیلانی که اواخر هفته گذشته بر اثر سرطان خون درگذشت امروز در میان بدرقه مردم در قطعه هنرمندان گورستان بندر انزلی به خاک سپرده شد.

رضا نظری هنرمندی که همواره لبخند بر لبهای طرفدارانش می نشاند در شرایطی به خاک سپرده شد که صدها نفر از مردم و طرفداران وی آن هم در وضعیت نارنجی و شکننده کرونایی شهرستان بندر انزلی در این مراسم بی توجه به توصیه های بهداشتی حضور یافته بودند.

در این مراسم حجت الاسلام حاج سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه انزلی بر پیکر مرحوم نظری نماز خواند و احمد دنیا مالی نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از هنرمندان نیز حضور داشتند.

این طنز پرداز اهل انزلی که به علت بیماری سرطان خون در یکی از بیمارستانهای تهران بستری بود، روز چهارشنبه گذشته درگذشت و پیکرش صبح روز شنبه در میان بدرقه دوستدارانش در قطعه هنرمندان آرام گرفت.


او در مصاحبه ای گفته بود؛ " همه که نباید دکتر و مهندس شوند، برخی هم خداوند این رسالت را بردوششان می گذارد که مردم را بخندانند و خوشحالم که این توانایی را دارم برای لحظه ای شادی را به مردم هدیه می کنم. "

او متولد 9 تیر 1355 بود طنزهایش را خودش می نوشت و کارگردانی و بازیگری می کرد. و از سال 70 با نمایش سفر به کارگردانی آقای علیرضا غاروریانی وارد عرصه بازیگری شد.


نخاله های دلباخته، دزدان ناشی، شب نشینی در گورستان، من فیروز 25 سال دارم، تموم حرفات دروغ بود، این چند پدر 1 و 2 و جنحالیهای 2 چند اثری هستند که او در آنها نقش آفرینی کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها