کد خبر: 455294
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ ۱۵:۴۵:۳۵
| |

نوبخت:

ارقام بودجه 1400 تماما کارشناسی شده است/ در حوزه بودجه مویی سفید کردیم

رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در حوزه بودجه مویی سفید کردیم و در آن دورانی که خودمان نماینده مجلس بودیم وقتی بودجه می‌آمد همین مواضع مختلف را نسبت به لایحه بودجه داشتیم، اطمینان دارم که به خاطر منافع مردم بین دولت و مجلس درباره بررسی و تصویب بودجه همکاری ادامه پیدا کند.

ارقام بودجه 1400 تماما کارشناسی شده است/ در حوزه بودجه مویی سفید کردیم
کد خبر: 455294
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ ۱۵:۴۵:۳۵

اعتمادآنلاین| محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه با نمایندگان مجلس برای بررسی لایحه بودجه 1400 اظهار داشت: امیدوارم کلیات لایحه بودجه 1400 در مجلس رای بیاورد چرا که تمام ارقام ذکر شده در بودجه کارشناسی شوده است و دولت بر روی تمام موضوعات تمرکز داشته است.

وی ادامه داد: تردیدی ندارم با توجه به اینکه آخرین بودجه دولت دوازدهم با اولین بودجه مجلس یازدهم تقارن داشته این یک تقارن مبارکی است.

رییس سازمان برنامه بودجه گفت: در حوزه بودجه مویی سفید کردیم و در آن دورانی که خودمان نماینده مجلس بودیم وقتی بودجه می‌آمد همین مواضع مختلف را نسبت به لایحه بودجه داشتیم، اطمینان دارم که به خاطر منافع مردم بین دولت و مجلس درباره بررسی و تصویب بودجه همکاری ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به توسعه رهبری مبنی بر اینکه تمام موضوعات باید با همکاری و همراهی مسوولان پیش برود گفت: توسعه رهبری هم مبنی بر همکاری بین مسوولان و تصمیم گیران است .

نوبخت با بیان اینکه دولت بودجه واقع بینانه تنظیم کرده است گفت: همواره بیان می‌شود که معیشت مردم باید در نظر گرفته شود حال اگر بودجه را انقباضی تنظیم می‌کردیم می‌توانستیم بخش عمده‌ای از منابع را از کانال مالیات در نظر بگیریم اما دولت با توجه به ظرفیت‌ها بودجه کشور را تنظیم کرده است که امیدواریم با همکاری مجلس و دولت لایحه بودجه به تصویب برسد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها