سرنوشت سیدجلال و طارمی و امیری در انتظار مهدی ترابی!

ترابی در پرسپولیس یک ستاره بی‌چون و چرا و بسیار موثر بود و نقش مهمی در چهارمین قهرمانی سرخ‌ها ایفا کرد. با این تفاسیر اگر العربی دست از ترابی بکشد، بعید نیست این بازیکن دوباره راهی پرسپولیس شود.

سرنوشت سیدجلال و طارمی و امیری در انتظار مهدی ترابی!
کد خبر: 455347
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۰۸:۱۹:۵۴

اعتمادآنلاین| در سالهای اخیر بازیکنان زیادی به پرسپولیس آمدند، جدا شدند و سپس دوباره به این تیم برگشتند. سیدجلال حسینی که در بین سال های 91 تا 93 در پرسپولیس بازی می کرد که به یکباره هوس لژیونر شدن به سرش زد و راهی الاهلی قطر شد. حضور حسینی در قطر به یکسال هم کشیده نشد و چمدانش را جمع کرد تا دوباره به پرسپولیس برگردد اما آن زمان برانکو او را نخواست تا راهی نفت تهران شود. سیدجلال پس از دو فصل دوری دوباره به پرسپولیس برگشت و کاپیتان سرخپوشان شد.

مهدی طارمی هم یکی از ستاره های بی چون و چرای تیم برانکو در لیگ پانزدهم بود که با سرخپوشان دستش از جام کوتاه ماند. پرسپولیسی ها که حساب زیادی روی او برای لیگ شانزدهم باز کرده بودند به یکباره با رامین رضاییان به ترکیه و ریزه اسپور رفت تا سرخپوشان را در شوک فرو ببرد. حضور طارمی در ریزه هم بسیار کوتاه بود و پس از چندماه دوباره به پرسپولیس بازگشت. گرچه این بازگشت برای خودش و پرسپولیس بسیار گران تمام شد اما راهی جز بازگشت برای پسر بوشهری پرسپولیس نمانده بود.

وحید امیری هم دیگر بازیکن پرسپولیس بود که داستانی شبیه طارمی و سیدجلال را تجربه کرد. او پس از درخشش در نفت تهران راهی پرسپولیس شد و با این تیم هم به قهرمانی لیگ برتر رسید. این درخشش باعث شد تا تیم های ترک و عربی خواهان او شوند و امیری راهی ترابزون اسپور شد اما پس از یک فصل ناموفق دوباره به پرسپولیس برگشت.

حال به نظر می رسد این داستان برای مهدی ترابی در حال رخ دادن است. بازیکنی که آن همه دم از عشق و علاقه به پرسپولیس می‌زد، آن‌طور ناشیانه و شتاب‌زده قراردادش را فسخ کرد و راهی قطر شد. مهدی ترابی فقط به خاطر عدم وصول چهار درصد از کف مطالباتش در پایان فصل از پرسپولیس جدا شد و رفت. فقط یک لحظه تصور کنید سرخ‌ها می‌توانستند از این بازیکن در فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند؛ آیا شرایط برای سرخپوشان تغییر نمی‌کرد؟ در هر صورت ترابی به العربی پیوست و فعلا خرید موفقی برای این تیم نبوده است. او هنوز حتی یک گل هم برای سرخپوشان قطری نزده و روزی نیست که انتقادات تند و بی‌امان از این بازیکن به عمل نیاید.

اگر شما هم شایعه بازگشت ترابی به پرسپولیس در نیم‌فصل را شنیده‌اید، داستان بی‌ارتباط با همین انتقادات نیست. در آخرین نمونه نشریه الشرق دوحه به تندی از ترابی انتقاد کرده و او را در تطبیق یافتن با شرایط تیم جدیدش ناموفق دانسته است. این مطالب درحالی مطرح می‌شود که ترابی در پرسپولیس یک ستاره بی‌چون و چرا و بسیار موثر بود و نقش مهمی در چهارمین قهرمانی سرخ‌ها ایفا کرد. با این تفاسیر اگر العربی دست از ترابی بکشد، بعید نیست این بازیکن دوباره راهی پرسپولیس شود؛ مخصوصا که به هر حال از رهگذر این انتقال به بخشی از توقعات مالی‌اش دست یافت. صد البته برخی هواداران پرسپولیس هنوز از دست او شاکی هستند، اما وقتی امثال جلال حسینی، وحید امیری، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و... هنگام بازگشت به پرسپولیس بخشیده شدند، طبیعتا این امتیاز می‌تواند در اختیار ترابی هم قرار بگیرد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها