کد خبر: 455489
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۱۳:۵۴:۱۹
| |

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال:

اقدام شستا قانونی نیست

صفی‌‌الله فغانپور رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال، درباره بدهی فدراسیون فوتبال به شستا، گفت: توافقات ما از ابتدا این بود که این بدهی را به صورت ریالی پرداخت کنیم و آنها به صورت ریالی 16 میلیارد تومان از ما دریافت کرده‌اند.

اقدام شستا قانونی نیست
کد خبر: 455489
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۱۳:۵۴:۱۹

اعتمادآنلاین| صفی‌‌الله فغانپور در خصوص اتفاقات رخ داده پیرامون مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فدراسیون فوتبال پیش از این در خصوص پرداخت دستمزد ویلموتس 2 میلیون یورو از شستا قرض گرفت، علت این موضوع هم این بود که فدراسیون از AFC مطالباتی دارد و پیش از این هم دستمزد کی‌روش و اینگونه مربیان از طریق فیفا پرداخت شده و قصد داشت مطالبات این مربی را هم از همین طریق پرداخت کند اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و اینکه توان جا به جایی پول در بانک‌ها را نداریم AFC این موضوع را قبول نکرد که مطالبات ویلموتس را از حساب ایران در آنجا پرداخت کنیم.

وی در خصوص برگه‌ای که کنار در فدراسیون فوتبال نصب شده و ساختمان را به مزایده گذاشته‌اند عنوان کرد:شستا چکی از فدراسیون در اختیار داشت که به زعم ما این چک قانونی نیست چون فقط خزانه‌دار فدراسیون آن را امضا کرده است، ما هم در این زمینه فرجام خواهی کردیم، البته آنها از طریق مقامات قضایی اقدام کردند و پرونده را به اجرای احکام فرستاده و کارشناسان هم حدود 70 میلیارد تومان روی ساختمان فدراسیون فوتبال قیمت‌گذاری کرده‌اند. در این مدت حدود 16 میلیارد تومان پرداخت کرده و فقط 9 میلیارد تومان بدهی داریم اما شرکت شستا روی چک 2 میلیون یورویی اقدام کرده و خواستار پرداخت مطالباتش به یورو است.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر صحبت می‌کرد در خصوص اینکه وقتی شرکت شستا 2 میلیون را به صورت یورو به فدراسیون قرض داده و فدراسیون هم باید به یورو این قرض را پرداخت کند عنوان کرد: توافقات ما از ابتدا این بود که این بدهی را به صورت ریالی پرداخت کنیم و آنها به صورت ریالی 16 میلیارد تومان از ما دریافت کرده‌اند. ما در اینجا نیاز به کمک وزیر صنعت و وزارت ورزش داریم چون اقدام شرکت شستا روی چک قانونی نیست.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها