کد خبر: 455496
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۱۴:۰۹:۴۹
| |

وزیر ورزش و جوانان:

شهادت سردار سلیمانی تحول بزرگی در جامعه ایجاد کرد

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، گفت: شهادت سردار سلیمانی تحول بزرگی در جامعه ایجاد کرد. مراسم تشییع بزرگی که در ایران و عراق برگزار شد، ما شاهد حضور ده‌ها میلیون نفر بودیم که نشان می‌دهد این ملت به وجود قهرمانان و سردارانش افتخار می‌کند.

شهادت سردار سلیمانی تحول بزرگی در جامعه ایجاد کرد
کد خبر: 455496
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۱۴:۰۹:۴۹

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی‌فر در حاشیه برنامه نخستین سالگرد سردار سلیمانی با عنوان پهلوان ماندگار، اظهارداشت: جنس این سردار جنس ویژه‌ای است. بین ملت‌های مختلف و مردم کسانی هستند که حضورشان موجب امنیت روانی و آرامش خاطر است.

وی افزود: یک ملت به وجود این قهرمانان افتخار می‌کنند. جنس سردار سلیمانی هم از این جنس بود که آرامش خاطر برای همه ملت داشت. دشمن به دنبال این بود با شهادت ایشان و قطع کردن دست او آرامش را بگیرد. ملت ما با تلاشی که کرد پای دشمن را از منطقه قطع می‌کند و مقدمات خروج دشمن از منطقه فراهم شده است.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی تحول بزرگی در جامعه ایجاد کرد. مراسم تشییع بزرگی که در ایران و عراق برگزار شد، ما شاهد حضور ده‌ها میلیون نفر بودیم که نشان می‌دهد این ملت به وجود قهرمانان و سردارانش افتخار می‌کند. کسانی که تاریخ پر افتخار دفاع مقدس را رقم زدند و طلایی‌ترین تاریخ ایران را ثبت کردند.

سلطانی‌فر گفت: این نسل به وجود این قهرمانان افتخار می‌کند و نسل‌های آینده با بررسی آنچه در این مقطع حساس اتفاق افتاد افتخار خواهند کرد. سیلی که آمریکا بعد از شهادت سردار سلیمانی خورد ادامه خواهد داشت. عاملان این جنایت بزرگ خوشبختانه در حال حذف از صحنه سیاست جهان هستند.

امیدوارم ضربات دیگری هم بخورند. کسی فکر نمی‌کرد در انتخابات آمریکا، ترامپی که مقابل سرداران ما رجزخوانی می‌کرد این طور مفتضحانه مجبور به ترک صحنه سیاست شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها