کد خبر: 455584
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۰۷:۵۲:۰۰
| |

محمد‌‌‌ رهبری، شمشیرباز المپیکی گیلان مطرح کرد؛

از بحران پاندمی موقعیت پیروزی خواهیم ساخت

محمد رهبری، شمشیرباز گیلانی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده است، گفت: در دوران پاندمی کووید 19 باتوجه به تعطیلی باشگاه ها و مراکز ورزشی، در منزل به تمرینات ورزشی خود ادامه داده  و هرگز ورزش و تمرینات منظم را از برنامه روزانه خود حذف نکردم.

از بحران پاندمی موقعیت پیروزی خواهیم ساخت
کد خبر: 455584
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۰۷:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد رهبری، شمشیرباز گیلانی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده است، گفت: ورزش در ارتقا سلامتی روح و جسم نقش بسیار حائز اهمیتی دارد و باعث بالارفتن نشاط و شادابی انسانها می شود.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: در دوران پاندمی کووید 19 باتوجه به تعطیلی باشگاه ها و مراکز ورزشی، در منزل به تمرینات ورزشی خود ادامه داده و هرگز ورزش و تمرینات منظم را از برنامه روزانه خود حذف نکردم.

محمد رهبری ضمن تاکید بر این نکته که تعطیلی باشگاه ها نباید باعث دوری از ورزش وعدم تحرک وفعالیت های جسمانی شود افزود: با توجه به شرلیط حساس فعلی، میتوان در پارک ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و یا در منزل به تمرینات ورزشی پرداخت و این نکته را در نظر داشت که تحت هرشرایطی ورزش از مهمترین عوامل موثر در بهبود کیفیت سلامتی روح و جسم و مصونیت و دربرابر انواع بیماری ها است.

نماینده گیلانی المپیک 2021 توکیو، خاطر نشان کرد: مطمعنا اگر ورزش و فعالیت جسمانی از کودکی آموزش داده شود و مانند خیلی از برنامه های دیگر به آن بطور خاص پرداخته شود، سلامت جامعه با کیفیت بالاتری همراه خواهد شد. حتی میتوان باشروع ورزش از سنین کودکی ، ورزشکار حرفه ای و لایقی بوده بطوریکه در سکوهای آسیایی وجهانی جایگاه ویژه ای داشت.


محمد رهبری درادامه افزود: بنده از 6 سالگی ورزش را شروع کردم و تمام سعی و تلاشم براین بود تا درآینده بتوانم نتیجه خوبی از ورزش کردن به دست بیاورم و خدا را شاکرم که توانستم تا امروز به این خواسته وهدفم جامه عمل بپوشانم.


وی در خصوص المپیک 2021 توکیو مطرح کرد: متاسفانه پس از کسب سهمیه المپیک بعلت شیوع ویروس کرونا، تمامی رویداد های ورزشی بین المللی تحت شعاع قرار گرفت و به یک سال بعد موکول شد.


رهبری گفت: ما به این قضیه به چشم یک فرصت نگاه کردیم تا دراین وقفه زمانی با تمرینات بیشتر به آمادگی لازم در المپیک سال آینده برسیم و در واقع در تلاش هستیم تا ازاین بحران، موقعیتی برای پیروزی بسازیم.

وی با بیان اینکه با حمایت بیشتر مسئولین ذی ربط در کنار تلاش وغیرت خود ورزشکاران می توانیم خوشرنگترین مدال های المپیک 2021 را کسب کنیم، افزود: هدف اصلی تیم ملی اسلحه سابر و بنده فقط کسب سهیمه المپیک نیست و قطعا گرفتن مدال المپیک است.


شایان ذکر است؛ محمد رهبری (زاده 22 آذر 1370 در رشت) عضو تیم ملی ایران در رشته شمشیربازی، اسلحه سابر است و با کسب بیش از 20 مدال قاره‌ای، 2 مدال جهانی، 2 مدال بازیهای آسیایی اینچئون و جاکارتا و کسب 2 سهمیهٔ انفرادی و تیمی المپیک توکیو پرافتخارترین ورزشکار و از چهره‌های سرشناس ورزش استان گیلان است.

منبع: روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها