کد خبر: 455759
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۱۷:۲۶:۲۶
| |

فرمانده انتظامی گیلان گفت:

4 کلاهبردار که با شگرد سفر‌های ارزان زیارتی و سیاحتی کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند

سردار عزیز الله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان گفت: 4 متهم 32، 40، 47 و 50 ساله، اعضای یک باند که از 140 شهروند گیلانی با شگرد سفر‌های ارزان زیارتی و سیاحتی، 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در رشت و بندر انزلی دستگیر شدند.

4 کلاهبردار که با شگرد سفر‌های ارزان زیارتی و سیاحتی کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند
کد خبر: 455759
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۱۷:۲۶:۲۶

اعتمادآنلاین| سردار عزیز الله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان گفت: 4 متهم 32، 40، 47 و 50 ساله، اعضای یک باند که از 140 شهروند گیلانی با شگرد سفر‌های ارزان زیارتی و سیاحتی، 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در رشت و بندر انزلی دستگیر شدند.

او افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، متهمان با دریافت مبلغی به عنوان پیش ثبت نااخم سفر‌های زیارتی و سیاحتی ارزان در سایت دیوار، از مردم کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از اقدام های فنی و تخصصی متهمان این پروند‌ها را شناسایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی در بندرانزلی و رشت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

سردار ملکی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، 5 دستگاه گوشی تلفن همراه، 40 عدد کارت بانکی، 32 میلیون ریال وجه نقد و 25 عدد سیم کارت کشف و ضبط شد.

او در پایان با تاکید بر اعتماد نکردن به افراد ناشناس در فضای مجازی ، تصریح کرد: عده‌ای از کاربران تصور می‌کنند اگر آگهی دهنده شماره حساب، شماره تلفن و نشانی خود را در فضای مجازی اعلام کند، می‌توانند به او اعتماد کنند، اما این تصور اشتباه است، زیرا ممکن است مجرم با اطلاعات شخص دیگری قصد کلاهبرداری داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها