معاون رییس جمهوری از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال بازدید کرد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه روز جمعه به همراه رییس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار البرز از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال بازدید کرد.

معاون رییس جمهوری از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال بازدید کرد
کد خبر: 455896
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۱۴:۲۸:۱۲

اعتمادآنلاین| معاون عمرانی استانداری البرز روز جمعه در حاشیه این بازدید گفت: پیرو بازدیدی که دکتر محمدباقر نوبخت و وزیر راه و شهرسازی در تیرماه امسال از قطعه دوم این پروژه ملی داشتند، متعاقب آن امروز نیز این فرصت به دست آمد تا به اتفاق پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و استاندار البرز بار دیگر از این پروژه بازدید و در جریان آخرین روند فعالیت آن قرار بگیرند.


علی درویش پور با بیان اینکه قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال به طول 22 کیلومتر است افزود: از این مسافت بیش از 16 کیلومتر تونل و حدود 2 کیلومتر نیز پل است.

وی تاکید کرد که این طرح یکی از اولویت های مجموعه مدیریت استان البرز و مورد تاکید عزیزاله شهبازی استاندار است که همواره جلسات و بازدیدهای زیادی در زمان های مختلف از آن صورت می گیرد و پیشرفت خوبی را در اجرای آن شاهد هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی قطعه یک آزاد راه تهران - شمال در سال گذشته اظهار داشت: این قطعه با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از عبور و مرور در آن صورت می گیرد توانسته در کاهش ترافیک جاده چالوس نقش قابل ملاحظه ای داشته باشد.


درویش پور با تاکید بر اینکه نه تنها استانهای البرز ، تهران و مازندران بلکه همه مردم کشور از این طرح مهم و استراتژیک بهره مند خواهند شد، گفت: به همین منظور راه اندازی قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال برای ما حایز اهمیت است.


وی با بیان اینکه در بازدید تیرماه امسال مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای راه اندازی قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال برآورد شد افزود: با همه مشکلات اعتباری و بودجه در کشور و پیامدهای محسوس تحریم ها، تاکنون یک هزار و 200 میلیارد تومان توسط دولت و بنیاد مستضعفان برای این مهم اختصاص یافت .


معاون استاندار البرز ادامه داد: در بازدید امروز معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد مستضعفان نیز طرفین قول مساعد دادند که مابقی اعتبار مورد نیاز تامین شود.


درویش پور با اشاره به اینکه تونل البرز شرقی قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال تا پایان سال جاری به طول 6 کیلومتر و 400 متر به بهره برداری می رسد خاطر نشان کرد: هدف ما این است که مسیر رفت قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به زیر بار ترافیک برود.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 2 هزار نفر در این قطعه در حال کار کردن هستند و همراهی و هماهنگی لازم برای تحقق این طرح ملی در اولویت است، بیان داشت: یکی از تاکیدات استاندار البرز با توجه به اینکه این آزاد راه ملی بوده، رفع موانع برای اجرای هر چه بهتر و بیشترآن بوده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها