ویلموتس باشگاه پرسپولیس را آواره کرد

شرکت شستا برای ساختمان باشگاه پرسپولیس هم حکم توقیف اموال گرفته است؛ اتفاقی که پیش از این هم نگرانی‌هایی بابت آن وجود داشت چرا که طبق اسناد رسمی، ساختمان دو باشگاه بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس تحت مالکیت فدراسیون فوتبال است.

ویلموتس باشگاه پرسپولیس را آواره کرد
کد خبر: 456053
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۱:۱۱:۲۲

اعتمادآنلاین| از زمان حکم توقیف اموال فدراسیون فوتبال، نگرانی‌هایی در ارتباط با ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم وجود داشت که طبق اسناد رسمی، تحت مالکیت فدراسیون فوتبال است. اکنون یک نماینده مجلس اعلام کرده که ساختمان پرسپولیس هم توقیف شده است.

طی روزهای گذشته شستا برای تهدید فدراسیون و رسیدن به طلب دو میلیون یورویی خود از این مجموعه، اقدام به صدور اطلاعیه برای حراج ساختمان این فدراسیون کردند تا طی مزایده، ساختمان به فروش برسد و این هلدینگ اقتصادی هم بعد از گذشت یک سال طلبش را دریافت کند. در ادامه با وساطت وزیر ورزش و وزیر تعاون، روند مزایده ساختمان این فدراسیون تا پایان سال متوقف شد و فدراسیون متعهد شده مابقی مطالبات شستا را در سه ماه آینده پرداخت کند.

با این وجود این شرکت برای ساختمان باشگاه پرسپولیس هم حکم توقیف اموال گرفته است؛ اتفاقی که پیش از این هم نگرانی‌هایی بابت آن وجود داشت چرا که طبق اسناد رسمی، ساختمان دو باشگاه بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس تحت مالکیت فدراسیون فوتبال است.

البته هیچ گونه نگرانی از بابت ساختمان پرسپولیس وجود ندارد چرا که طبق قیمت‌گذاری‌ها، ارزش ساختمان فدراسیون فوتبال جوابگوی مطالبات شستا است و در صورتی که مدیران این فدراسیون هم به تعهد خود عمل نکنند، هیچ تهدیدی در انتظار سرخپوشان نیست.

اخیرا محمدی، مدیر روابط عمومی شرکت گفته بود در ارتباط با سایر املاک فدراسیون از جمله ساختمان باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و کمپ تیم‌های ملی اقدامی صورت نگرفته است.

خواسته کنونی شستا برای دریافت این دو میلیون یورو از فدراسیون فوتبال، به خاطر پرداخت دستمزد مارک ویلموتس در آبان سال گذشته است که از طریق یکی از شرکت‌های وابسته به شستا پرداخت شده بود.


منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها