کد خبر: 456123
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۳:۵۲:۰۸
| |

سردار شریف، سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران:

عزت شهید سلیمانی سرمایه نرم‌افزاری حامیان انقلاب اسلامی است

سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند متعال به برکت اخلاص، شجاعت، درایت، انس و الفت خالصانه‌ای که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با توده‌ مردم داشت، به او آبرو داد و امروز این عزت و آبرو، سرمایه نرم‌افزاری بزرگی در اختیار حامیان انقلاب اسلامی است.

عزت شهید سلیمانی سرمایه نرم‌افزاری حامیان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 456123
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۳:۵۲:۰۸

اعتمادآنلاین| سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند متعال به برکت اخلاص، شجاعت، درایت، انس و الفت خالصانه‌ای که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با توده‌ مردم داشت، به او آبرو داد و امروز این عزت و آبرو، سرمایه نرم‌افزاری بزرگی در اختیار حامیان انقلاب اسلامی است.

سردار رمضان شریف روز شنبه (13 دیماه) در جمع خبرنگاران و در گلزار شهدای کرمان افزود: امید داریم همه بتوانند راه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی را در خنثی کردن توطئه‌های دشمن و سرافرازی ملت ایران، امت اسلامی و آزادسازی قدس شریف به کار گیرند و از این سرمایه نرم افزاری قدرتمند بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی همواره از حضور در رسانه و رسانه‌ای شدن پرهیز می کرد و شاید دلیل عمده آن این بود که کار مخلصانه ای انجام دهند و تعبیر ایشان این بود که آن کسی که باید ببیند، می بیند.

سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی تلاش داشت کارها در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت به نام دیگران و شهدا ثبت شود و همواره معتقد بودند همه اتفاقت خوب از برکات خون شهیدان است.

وی ادامه داد: هرگز سراغ نداریم سردار سلیمانی کنفرانس خبری تشکیل دهد و در جمع خبرنگاران صحبت کرده باشد و تنها فرمانده ما بود که کنفرانس خبری برای او برگزار نکردیم و در سال‌های اخیر به دلیل حضور گسترده ایشان در جبهه مقاومت، عمدتا حضور وی از طریق فضای مجازی رسانه ای می شد.

سردار شریف با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، سردار سلیمانی قهرمان ملی ملت ایران و امت اسلام است افزود: ما طی 40 سال گذشته چنین تعبیری از امامین انقلاب ندیده بودیم و این بیانگر فعالیتی است که سردار سلیمانی در احیای امت اسلامی انجام داده است.

وی تصریح کرد: اگر مکتب حاج قاسم تبیین شود می تواند الگویی برای جوانان مسلمان و بالاتر از آن برای آزادگان جهان شود و شهید سلیمانی مدل دفاع مقدس را در سطح وسیع تر در جهان اسلام پیاده و خون تازه ای به رگ ملت‌های مسلمان جاری کرد.

مسئول روابط عموممی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز اگر صهیونیست‌ها به هر نقطه ای از جهان اسلام حمله کنند با انبوه جوانان شیفته برای دفاع از مبانی اسلامی روبرو می شوند و امیدواریم همین پتانسیل در مکتب، یاران و فرماندهانی که شهید سلیمانی در ایران، عراق، سوریه تربیت کرده است مقدمه آزاد سازی قدس شریف باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها