کد خبر: 456219
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۸:۳۳:۱۵
| |

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

540 هزارتن کالای اساسی در بندر شهید رجایی ذخیره سازی شده است

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ازورود یک میلیون و 650 هزار تن انواع کالای اساسی از طریق 53 فروند کشتی به بندر شهید رجایی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

540 هزارتن کالای اساسی در بندر شهید رجایی ذخیره سازی شده است
کد خبر: 456219
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۸:۳۳:۱۵

اعتمادآنلاین| علی رضا محمدی کرجی ران صبح امروز(14 دی ماه) در حاشیه بازدید از روند ترخیص کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی با اشاره به کالاهای اساسی ترخیص شده از این بندر، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و 650 هزار تن انواع کالای اساسی از طریق بندر شهید رجایی وارد کشور شده که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته این رقم تا پایان سال به 2 میلیون تن خواهد رسید.

وی عمده کالاهای اساسی وارد شده به بندر شهید رجایی را برنج، گندم، روغن، سویا و ذرت دانست و عنوان کرد: این کالاها از طریق 53 فروند کشتی وارد بندر شهید رجایی شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر 540 هزار تن کالای اساسی برای ورود به بازار در این بندر ذخیره سازی شده، خاطرنشان کرد: برای نگهداری این کالا ها علاوه بر انبارهای بخش خصوصی، 18 انبار ملکی در اختیار داریم که از این میزان 10 انبار به شکل ویژه برای نگهداری و انبارش کالاهای اساسی اختصاص داده شده است.

بندر شهید رجایی بعنوان اولین بندر کانتینری کشور و از حیث ورود کالاهای اساسی بعد از بندر امام خمینی (ره ) دومین مبادی ورودی کالاهای اساسی به کشور قلمداد می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها