کد خبر: 456232
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۸:۲۴:۰۰
| |

«لبخند کلاویه» شنیدنی شد

«لبخند کلاویه» یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی است که با هنرمندی حمید مجیدپور در قالب اثری کودکانه برای ساز پیانو پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«لبخند کلاویه» شنیدنی شد
کد خبر: 456232
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۸:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| آلبوم «لبخند کلاویه» به هنرمندی حمید مجیدپور در قالب یک اثر بی کلام کودکانه برای ساز پیانو در بازار موسیقی منتشر شد.

این نوازنده تاکنون آلبوم‌ها و آثار تالیفی چون «بربال آرزوها»، «هارمونی شرق و غرب»، «بادبادک شاد» و «مهتاب خیال» را در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار داده است.

حمید مجیدپور از جمله نوازندگانی است که در علاوه بر پیانونوازی در حوزه‌های نوازندگی پیانو آکوستیک، پیانو دیجیتال، تمبک، کاخن و سازهای الکترونیک نیز به تدریس مشغول است.

حمید مجیدپور آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو، سجاد جولایی میکس و مسترینگ، طاهره جهانبخش علمداری ناظر ضبط و مشاور هنری، فرهاد مجیدپور عکس عوامل اجرایی این آلبوم را که توسط موسسه «مانا ندای امین» منتشر شده، تشکیل می‌دهند.

«شهربازی»، «قصه خواب»، «وروجک»، «آینه»، «گذشت»، «لبخند»، «مِیدی»، «پند»، «زنگ شادی»، «یاد و خاطره» اسامی آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

آلبوم «لبخند کلاویه» با شماره مجوز 1399-3881 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت کتابخانه ملی 30539 در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها