کد خبر: 456316
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۲:۴۶:۳۰
| |

حزب‌الله عراق:

هزاران سلیمانی و ابومهدی خواهیم بود

دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی به مناسبت نخستین سالروز شهادت سرداران مقاومت گفت: با فرماندهان پیروزی تجدید میثاق می‌کنیم که در مسیر غرور و افتخار ثابت قدم بمانیم و به یاری خدا هزار سلیمانی و ابومهدی خواهیم بود.

هزاران سلیمانی و ابومهدی خواهیم بود
کد خبر: 456316
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۲:۴۶:۳۰

اعتمادآنلاین| دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی خواستار گرفتن هرچه زودتر انتقام خون سرداران مقاومت از آمریکا شد.

ابوحسین الحمیداوی، دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی به مناسبت نخستین سالروز شهادت سرداران مقاومت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، نایب رئیس حشد شعبی عراق اظهار کرد: حضور امروز ما در صحنه برای بیعت با خدا، پیامبرش و مومنان مقاوم و پایدار است.

وی افزود: این حضور همچنین مجوزی است برای اینکه هرچه‌ سریع‌تر انتقام خون سرداران مقاومت گرفته شود، چراکه خون ما همچنان می‌جوشد.

الحمیداوی ادامه داد: امروز وارد سفارت شر (سفارتخانه آمریکا) نخواهیم شد و این دولت را سرنگون نخواهیم کرد؛ چراکه هنوز زمان کافی وجود دارد.

وی تأکید کرد: سلاح‌ مقاومت منضبط‌‌تر، سازمان یافته‌تر و قانونمندتر از بسیاری از ارتش‌ها و نهادهای نظامی در طول تاریخ است و تا زمانی که خدا بخواهد در دست ما خواهد ماند و به هیچ کس اجازه نخواهیم داد تا این سلاح مقدس را که باعث حفظ سرزمین، آبرو و جان ماست، را کوچک بشمارد.

دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق در پایان خاطرنشان کرد: با فرماندهان پیروزی تجدید میثاق می‌کنیم که در مسیر غرور و افتخار ثابت قدم بمانیم و به یاری خدا هزار سلیمانی و ابو مهدی خواهیم بود.

قرار است امروز در بغداد تجمع‌ها و راهپیمایی‌هایی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و المهندس برگزار شوند. به همین منظور شمار زیادی از شهروندان عراقی از بامداد امروز (یکشنبه 14 دیماه) به سمت میدان التحریر بغداد حرکت کردند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، نایب رئیس حشد شعبی عراق به همراه هشت تن دیگر بامداد جمعه 13 دی 1398 در مسیر فرودگاه بغداد به دست آمریکا به شهادت رسیدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها