کد خبر: 456419
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۰۷:۳۵:۰۰
| |

واشنگتن پست خبر داد:

ترامپ از یک مقام ایالت جورجیا خواست برای تغییر نتیجه انتخابات رای پیدا کند

روزنامه واشنگتن پست به یک مکالمه ضبط شده از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دست یافته که در آن ترامپ از «برد رافنسپرجر» وزیر داخلی ایالت جورجیا می‌خواهد تا نتیجه انتخابات در این ایالت را ابطال کند. در بخش دیگری از این مکالمه ضبط شده که واشنگتن پست تا کنون دو بخش از آن را منتشر کرده، مقام‌های ایالتی و هم‌حزبی‌های ترامپ چند بار به ترامپ می‌گویند که وی در حال ارائه اطلاعات غلط درباره انتخابات در این ایالت بوده و ادعاهای وی درباره دستگاه‌های رای‌گیری را رد می‌کنند.

ترامپ از یک مقام ایالت جورجیا خواست برای تغییر نتیجه انتخابات رای پیدا کند
کد خبر: 456419
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۰۷:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| صدای یک مکالمه تلفنی از دونالد ترامپ با مسئول انتخاباتی ایالت جورجیا منتشر شده که در آن رئیس جمهوری آمریکا از طرف مقابل می‌خواهد که برایش آنقدری رای «پیدا کند» که با آن بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد.


در این فایل صوتی، آقای ترامپ به «برد رفنسپرگر» وزیر داخله ایالت جورجیا، می‌گوید: «من فقط می‌خواهم که 11 هزار و هفتصد و هشتاد رای پیدا کنید». نخستین بار این فایل صوتی را روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده است.


آقای رفنسپرگر در پاسخ می‌گوید که نتایج انتخابات در ایالت او صحیح است.


در رقابت بین جو بایدن و دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، آقای بایدن پیروز انتخابات در ایالت جورجیا و چند ایالت کلیدی دیگر شد. در نهایت با پیروزی در این ایالت‌ها بود که آقای بایدن 306 رای در کالج الکتورال به دست آورد و آقای ترامپ در نهایت با 232 رای انتخابات را باخت.

منبع: بی بی سی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها