کد خبر: 456538
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۱۳:۵۹:۵۰
| |

قهرمان جودو ایران راهی رشته کوراش می‌شود

محمدمحمدی بریمانلو، قهرمان جودوی ایران با بیان اینکه کوراش جزو رشته های حاضر در بازی های آسیایی است، گفت: اگر تا پایان سال تکلیف جودو مشخص نشود به رشته کوراش می روم.

قهرمان جودو ایران راهی رشته کوراش می‌شود
کد خبر: 456538
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۱۳:۵۹:۵۰

اعتمادآنلاین| شاخص ترین چهره حال حاضر جودوی ایران با بیان اینکه کوراش جزو رشته های حاضر در بازی های آسیایی است، گفت: اگر تا پایان سال تکلیف جودو مشخص نشود به رشته کوراش می روم.

محمدمحمدی بریمانلو، درباره حضورش در اردوی کوراش و اینکه آیا برنامه ای برای حضور جدی در این رشته دارد یا خیر، اظهار کرد: پیش از این حریف تمرینی نداشتم و مجبور بودم انفرادی تمرین کنم. در اردوی کوراش 30 نفر حضور دارند و خیلی خوب تمریناتمان را دنبال می کنیم. در رقابت انتخابی تیم ملی کوراش نیز حاضر نشدم.

دارنده مدال برنز جهان درباره بحث تعلیق جودوی ایران و رای نهایی دادگاه که قرار است بهمن ماه اعلام شود، گفت: ما هم مانند همه منتظر رای دادگاه هستیم و امیدوارم تعلیق جودوی ایران برداشته شود. من و دیگر ملی پوشان جودو شرایط خوبی داشتیم اما متاسفانه بخاطر مشکلاتی که بوجود آمد تیم ملی از هم پاشید. ملایی و مجوب که از ایران رفتند و تیم ملی به هم ریخت‌. من از ایران تنها کسی هستم که سهمیه آسیایی را دارم و به شرط رفع تعلیق شانس حضور در المپیک را دارم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2018 خاطرنشان کرد: اگر تا پایان سال 99 تکلیف جودو مشخص نشود قطعا وارد رشته دیگری می شوم چرا که برای من زود است که در سن 27 سالگی بخواهم از ورزش خداحافظی کنم. یا لژیونر می شوم و در جودوی بوندس لیگا به میدان می روم و یا اینکه به کوراش خواهم رفت.

بریمانلو در پایان گفت: جودو وارد بازی های آسیایی شده و ارزش مدال آن همانند رشته های دیگر است، بنابراین حضور در این رشته فرصت خوبی برای من خواهد بود. اردیبهشت ماه نیز بازی های داخل سالن آسیا در پیش روی این رشته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها